Niepotrzebne OC od 2 lat!

Data: 2011-12-12 16:06:15
Autor: AZ
Niepotrzebne OC od 2 lat!
On 2011-12-12, !sp <sp@am.er> wrote:

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jc50gd$d54$1node2.news.atman.pl...
S艂ucha艂em jakie艣 dyskusji na temat prawa i tam pad艂o takie stwierdzenie.
呕e w ramach akcji odbiurokratyzowania usuni臋to przepis nakazuj膮cy mie膰 przy sobie dow贸d zap艂aty OC! I to podobno od 2 lat.
To na policji spoczywa obowi膮zek sprawdzenia faktu op艂acania OC w swojej bazie danych.

Wie kto艣 co艣 wi臋cej na ten temat?

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zaledwie-47-proc-Polakow-zna-pelne-konsekwencje-jazdy-bez-OC-2452623.html
http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/nowe-kary-za-brak-ubezpieczenia-oc

Trzeba jeszcze czytac na co sie odpisuje. Jazda bez kwitka OC != jazda
bez OC.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 17:48:20
Autor: Sylwester 艁azar
Niepotrzebne OC od 2 lat!
Tak si臋 zastanawiam, ile os贸b wie co oznacza znaczek:
!=
:-)
--
-- .
pozdrawiam

Data: 2011-12-12 17:39:11
Autor: !sp
Niepotrzebne OC od 2 lat!

U偶ytkownik "Sylwester 艁azar" <info@alpro.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jc5aie$rji$1mx1.internetia.pl...
Tak si臋 zastanawiam, ile os贸b wie co oznacza znaczek:
!=

gugiel nie wie
http://www.google.pl/search?gcx=w&ix=c1&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=!%3D

Data: 2011-12-12 17:46:13
Autor: !sp
Niepotrzebne OC od 2 lat!

U偶ytkownik "Sylwester 艁azar" <info@alpro.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jc5aie$rji$1mx1.internetia.pl...
Tak si臋 zastanawiam, ile os贸b wie co oznacza znaczek:
!=

"internet" nie wie
http://pl.wikipedia.org/wiki/!%3D

Data: 2011-12-12 18:19:32
Autor: Karolek
Niepotrzebne OC od 2 lat!
W dniu 2011-12-12 17:48, Sylwester 艁azar pisze:
Tak si臋 zastanawiam, ile os贸b wie co oznacza znaczek:
!=
:-)

Wierze ze wiekszosc :>

--
Karolek

Data: 2011-12-12 19:06:27
Autor: AZ
Niepotrzebne OC od 2 lat!
On 2011-12-12, Sylwester 艁azar <info@alpro.pl> wrote:
Tak si臋 zastanawiam, ile os贸b wie co oznacza znaczek:
!=
:-)

Faktycznie. Coz, zboczenie zawodowe ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 20:50:28
Autor: Sylwester 艁azar
Niepotrzebne OC od 2 lat!
Faktycznie. Coz, zboczenie zawodowe ;-)

--
Artur
ZZR 1200
Piszesz w C? na uC czy na PC?

--
-- .

Data: 2011-12-12 19:45:13
Autor: AZ
Niepotrzebne OC od 2 lat!
On 2011-12-12, Sylwester 艁azar <info@alpro.pl> wrote:
Faktycznie. Coz, zboczenie zawodowe ;-)

Piszesz w C? na uC czy na PC?

Sie wychowalem na C na PC, pozniej uC a teraz chcac niechcac zawodowo
mecze sie w Javie a hobbystycznie na uC...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 21:04:47
Autor: Sylwester 艁azar
Niepotrzebne OC od 2 lat!
[...]

No to zanim sko艅czy si臋 cierliwo艣膰 koleg贸w i nas oblej膮 benzyn膮 i podpal膮:
na ARM, Atmel, '51, Microchip, czy Freescale?

--
-- .

Data: 2011-12-12 19:59:03
Autor: AZ
Niepotrzebne OC od 2 lat!
On 2011-12-12, Sylwester 艁azar <info@alpro.pl> wrote:

No to zanim sko艅czy si臋 cierliwo艣膰 koleg贸w i nas oblej膮 benzyn膮 i podpal膮:
na ARM, Atmel, '51, Microchip, czy Freescale?

Atmel.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 21:17:17
Autor: venioo@interia.pl
Niepotrzebne OC od 2 lat!
W dniu 2011-12-12 21:04, Sylwester zar pisze:
No to zanim sko馽zy si cierliwo舵 koleg體 i nas oblej benzyn i podpal:
na ARM, Atmel, '51, Microchip, czy Freescale?

Czesc PMS-owiczow mozna spotkac na pl.misc.elektronika lub pl.sci.inzynieria, wiec raczej wiedza co oznacza != i cala reszta :)

A poza tym, to poprawcie sobie obaj delimitery :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-12-12 20:19:31
Autor: AZ
Niepotrzebne OC od 2 lat!
On 2011-12-12, venioo@interia.pl <venioo@interia.pl> wrote:

Czesc PMS-owiczow mozna spotkac na pl.misc.elektronika lub pl.sci.inzynieria, wiec raczej wiedza co oznacza != i cala reszta :)

A poza tym, to poprawcie sobie obaj delimitery :)

Eeee, ja? Ja mam dobry.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 21:23:54
Autor: Artur Ma秎眊
Niepotrzebne OC od 2 lat!
W dniu 2011-12-12 21:17, venioo@interia.pl pisze:
[...]

Widz, 縠 z beztrosk pomin背e grupy o programowaniu i systemach
operacyjnych, gdzie zdaje si jest wi阠ej odniesie do omawianego
operatora.

A poza tym, to poprawcie sobie obaj delimitery :)

Osob kaszani眂 jest kolega Sylwester.

Data: 2011-12-12 21:40:31
Autor: Sylwester zar
Niepotrzebne OC od 2 lat!
Osob kaszani眂 jest kolega Sylwester.
Dlaczego?

--
-- .
pozdrawiam

Data: 2011-12-12 21:37:31
Autor: Artur Ma秎眊
Niepotrzebne OC od 2 lat!
W dniu 2011-12-12 21:40, Sylwester zar pisze:
Osob kaszani眂 jest kolega Sylwester.
Dlaczego?

Nie mam szklanej kuli. Je秎i dobrze pami阾am to w OE6 trzeba by硂
r阠znie wycina sygnaturki, ale w砤sne dodawa poprawnie, o ile
by硑 poprawnie stworzone. Szczeg蟪y opisywa砮m wiele lat temu na
przynajmniej dw骳h grupach. Mo縠 禼i眊nij OE-Fix?

Data: 2011-12-12 21:42:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Niepotrzebne OC od 2 lat!
Hello Sylwester,

Osob kaszani眂 jest kolega Sylwester.
Dlaczego?

A sk眃 mamy zna Twoje motywy? To Ty nam powiedz, dlaczego kashanish
bez s阺u (nie poprawi!).

--
-- .

Best regards,

Data: 2011-12-12 21:42:19
Autor: Sylwester zar
Niepotrzebne OC od 2 lat!
Dlaczego?
i od razu:
Jak to zrobi w OE6.00
--
-- .
-- -- --

Data: 2011-12-12 20:31:48
Autor: AZ
Niepotrzebne OC od 2 lat!
On 2011-12-12, Sylwester 艁azar <info@alpro.pl> wrote:
Dlaczego?
i od razu:
Jak to zrobi膰 w OE6.00
--
-- .
-- -- --

Zainstalowac normalny czytnik? :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 21:48:05
Autor: 'Tom N'
Niepotrzebne OC od 2 lat!

On 2011-12-12, Sylwester zar <info@alpro.pl> wrote:
Dlaczego?
i od razu:
Jak to zrobi w OE6.00
--
-- .
-- -- --
S.
Zainstalowac normalny czytnik? :P

Czyli nie slrn, bo ma problemy z wy秝ietlaniem przypis體 ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-12-12 21:49:04
Autor: Sylwester 艁azar
Niepotrzebne OC od 2 lat!
> i od razu:
> Jak to zrobi膰 w OE6.00
> --
> -- .
> -- -- --
> S.

Zainstalowac normalny czytnik? :P
No i ju偶 sobie wyja艣nili艣my problem.
Ja lubi臋 OE6.0. Mam jeszcze na innym komputerze Oper臋,
ale tam jest pora偶ka z tymi bazami danych.
S.

Data: 2011-12-13 11:22:25
Autor: Chris
Niepotrzebne OC od 2 lat!
Sylwester zar nabazgra(a):

Dlaczego?
i od razu:
Jak to zrobi w OE6.00

http://www.dobreprogramy.pl/OE-PowerTool,Program,Windows,12830.html powinno pom骳 :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by硂 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa縠nie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2011-12-12 20:40:51
Autor: Artur Ma艣l膮g
Niepotrzebne OC od 2 lat!
W dniu 2011-12-12 20:50, Sylwester 艁azar pisze:
(...)
Piszesz w C? na uC czy na PC?

LOL - rekrutacja? ;)

Data: 2011-12-12 20:55:26
Autor: Sylwester 艁azar
Niepotrzebne OC od 2 lat!
(...)
> Piszesz w C? na uC czy na PC?

LOL - rekrutacja? ;)
Hmm...
Nie pomy艣la艂em, ale zastanowi臋 si臋 nad tym.

--
-- .

Data: 2011-12-12 20:45:18
Autor: Artur Ma艣l膮g
Niepotrzebne OC od 2 lat!
W dniu 2011-12-12 20:55, Sylwester 艁azar pisze:
(...)
Piszesz w C? na uC czy na PC?

LOL - rekrutacja? ;)
Hmm...
Nie pomy艣la艂em, ale zastanowi臋 si臋 nad tym.

!= wyst臋puje nie tylko w C :)

Data: 2011-12-12 21:02:35
Autor: Sylwester 艁azar
Niepotrzebne OC od 2 lat!

> Hmm...
> Nie pomy艣la艂em, ale zastanowi臋 si臋 nad tym.

!= wyst臋puje nie tylko w C :)
I dlatego w艂a艣nie doda艂em ?
:-)

--
-- .

Data: 2011-12-12 21:16:47
Autor: Cavallino
Niepotrzebne OC od 2 lat!
U偶ytkownik "Sylwester 艁azar" <info@alpro.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jc5l7v$n8u$1mx1.internetia.pl...
Faktycznie. Coz, zboczenie zawodowe ;-)

--
Artur
ZZR 1200
Piszesz w C?

A czemu akurat w C?
Znaczenie jest identyczne w bardzo wielu j臋zykach programowania.

Data: 2011-12-12 21:39:45
Autor: Sylwester 艁azar
Niepotrzebne OC od 2 lat!
A czemu akurat w C?
Znaczenie jest identyczne w bardzo wielu j臋zykach programowania.
Tak, wiemy o tym i w tym ma艂ym mikrogronie mamy ju偶 C, Jav臋, assembler i
BASIC.
Dlatego w艂a艣nie zgadywa艂em :-)

--
-- .

Data: 2011-12-12 21:31:47
Autor: Cavallino
Niepotrzebne OC od 2 lat!
U偶ytkownik "Sylwester 艁azar" <info@alpro.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jc5o4b$6t9$1mx1.internetia.pl...
A czemu akurat w C?
Znaczenie jest identyczne w bardzo wielu j臋zykach programowania.
Tak, wiemy o tym i w tym ma艂ym mikrogronie mamy ju偶 C, Jav臋, assembler i
BASIC.

Clipper, pewnie te偶 w FoxPro, Clarion itd itp

Data: 2011-12-15 20:04:25
Autor: Micha
Niepotrzebne OC od 2 lat!
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa(a):
> [...]
> BASIC.

Clipper, pewnie te偶 w FoxPro, Clarion itd itp

A w Clipper by硂 inaczej :) tylko ju nie pami阾am jak - chyba <>

A jak ju si chwalimy to ja pisuje czasami C(++) na:
powerPC,x86,cell,x64,shader3.0/5.0,arm11/9/7,r罂ne VM

pozdrawiam!

Data: 2011-12-16 07:10:35
Autor: Cavallino
Niepotrzebne OC od 2 lat!
U縴tkownik " Micha" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:jcdjs9$co6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> BASIC.

Clipper, pewnie te偶 w FoxPro, Clarion itd itp

A w Clipper by硂 inaczej :) tylko ju nie pami阾am jak - chyba <>

By硑 oba.

Data: 2011-12-12 21:27:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
Niepotrzebne OC od 2 lat!
Hello Sylwester,

Tak si zastanawiam, ile os骲 wie co oznacza znaczek:
!=

Ja wiem! Ja wiem! Wybierz mnie!

:-)

:P