Nieproszeni goście - Niemiec z Żydem - jadą do Be rlina na wycieczkę

Data: 2009-09-19 11:44:36
Autor: Antenka
Nieproszeni goście - Niemiec z Żydem - jadą do Be rlina na wycieczkę
Dwóch wasali Merkel jedzie do Berlina, by płaszczyć się w "imieniu
Polaków" przed helmutami :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bartoszewski-do-Berlina-pojedzie-premier-wraz-ze-mna,wid,11512416,wiadomosc.html

Fantastyczny duet - stetryczały sklerotyk i I magik RP...tylko siąść i
płakać.

Antenka

Data: 2009-09-19 20:50:51
Autor: Tzva Adonai

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/20395/polska_niemcy_flaga_afp500.jpeg

Data: 2009-09-19 12:24:38
Autor: Antenka
Nieproszeni goście - Niemiec z Żydem - jadą d o Berlina na wycieczkę
Data: 2009-09-19 21:51:03
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

A dlaczego "wasali"? I skąd wiesz że się będą płaszczyć?

Data: 2009-09-19 13:10:11
Autor: Antenka
Nieproszeni goście - Niemiec z Żydem - jadą d o Berlina na wycieczkę

A dlaczego "wasali"? I skąd wiesz że się będą płaszczyć?

Bo miałam sen - Merkel zdjeła buty, a stary Władek i Donaldino na
zmianę lizali jej stopy ;-)

Antenka

Data: 2009-09-19 23:02:05
Autor: jadrys
Antenka pisze:
A dlaczego "wasali"? I skąd wiesz że się będą płaszczyć?

Bo miałam sen - Merkel zdjeła buty, a stary Władek i Donaldino na
zmianę lizali jej stopy ;-)

Antenka

No wiesz - pieszczenie językiem stóp kobiety to nic złego. Znacznie gorsze jest całowanie mężczyzny w rękę.. całowanie przez mężczyznę oczywiście.

Data: 2009-09-19 14:32:19
Autor: Antenka
On 19 Wrz, 23:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

No wiesz - pieszczenie językiem stóp kobiety to nic złego. Znacznie
gorsze jest całowanie mężczyzny w rękę.. całowanie przez mężczyznę

Nawet Angeli? Łahahaha :D

Antenka

Data: 2009-09-20 21:00:47
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie mam żadnych uwag co do jej urody... no może tylko wiek i tusza. Kiedyś musiała być piękna kobietą.. Natomiast z innych kobiet-premierów za szczyt brzydoty uważam P. Margareth Teatcher i p. Hannę Suchocką..

Data: 2009-09-20 12:58:56
Autor: Antenka
[...]

Angela chyba jest wielką kobietą - mam na myśli wysoką, bo jak stała
obok Putina, a nie zauważyłam u niej,  by nosiła wysokie obcasy,
przewyższała go o pół głowy :D. Co do Suchockiej pełna zgoda - upiór!
A Margareta, chociaż typowa Angielka, to jednak zawsze była ubrana z
klasą ;-).

Antenka

Data: 2009-09-21 10:19:48
Autor: jadrys
Antenka pisze:

A Margareta, chociaż typowa Angielka, to jednak zawsze była ubrana z
klasą ;-).

Antenka

Jednak, jak dla mnie jej uroda pozostawiała wiele do życzenia... do tego stopnia że nigdy bym się jej nie dał zaciągnąć do łóżka, za żadne pieniądze. ;-)

Data: 2009-09-21 01:24:58
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 10:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Jednak, jak dla mnie jej uroda pozostawiała wiele do życzenia... do tego
stopnia że nigdy bym się jej nie dał zaciągnąć do łóżka, za żadne

Tak? A za one milion US $ też nie? ha ha :D . Ja też bym się nie dała
hihi [ hetero jestem ;-) ]. Generalnie ponoć Angielki nie grzeszą
urodą, aczkolwiek zdarzają się piękne egzemplarze - czasami oglądam na
tvn style "Perfekcujną panią domu" - angielska edycja ;-).

Antenka

Data: 2009-09-21 21:17:32
Autor: VicAbarca
Nieproszeni goście - Niemiec z Żydem - jadą do Berlina na wycieczkę
Antenka пишет:
Tak? A za one milion US $ teĹź nie? ha ha :D

Za milion dolarow to ja bym nawet Antenke bzyknal...

--
Vic

Data: 2009-09-21 12:23:14
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 21:17, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Tak? A za one milion US $ teĹź nie? ha ha :D

Za milion dolarow to ja bym nawet Antenke bzyknal...

--
Vic

To akurat dla mnie nie jest Ĺźadnym zaskoczeniem - ty za one milion US
$ własną żonę sprzedałbyś arabowi!

Antenka

Data: 2009-09-21 21:39:26
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
To akurat dla mnie nie jest Ĺźadnym zaskoczeniem - ty za one milion US
$ własną żonę sprzedałbyś arabowi!

Juz bez przesady... Zone owszem, ale nie wlasna. Czyjas bym mogl sprzedac :)

--
Vic

Data: 2009-09-22 09:36:13
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nawet za milion. Też jestem hetero, ale już raczej wolałbym iść za milion $ do łóżka z mężczyzną niż z Margaretą. :-[

Data: 2009-09-22 00:46:08
Autor: Antenka
On 22 Wrz, 09:36, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Nawet za milion. Też jestem hetero, ale już raczej wolałbym iść za
milion $ do łóżka z mężczyzną niż z Margaretą. :-[

Proszę, nie rób tego! :-((

Antenka :D

Data: 2009-09-22 10:02:28
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

To była tylko teoria.  :-) Nie zrobiłbym tego za _żadne_ pieniądze,   ani z Margareth ani tym bardziej z facetem. ;-)

Data: 2009-09-20 05:36:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5ed060ef-e936-458d-bc07-af0865f7111af10g2000vbf.googlegroups.com...
A dlaczego "wasali"? I skąd wiesz że się będą płaszczyć?
Bo miałam sen - Merkel zdjeła buty, a stary Władek i Donaldino na
zmianę lizali jej stopy ;-)
Antenka

To już lepiej śnij o białych myszkach. :)

--
stevep

Data: 2009-09-20 00:00:09
Autor: Antenka
On 20 Wrz, 05:36, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:5ed060ef-e936-458d-bc07-af0865f7111af10g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]
> zmianę lizali jej stopy ;-)
> Antenka

To już lepiej śnij o białych myszkach. :)

Jakiś problem Stefanie Burczymucho?

Antenka

Data: 2009-09-20 11:30:45
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f4b113df-3a0f-4c01-8fa3-683c0f29e81cp9g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

U ciebie tak ze snami.

--
stevep

Data: 2009-09-20 04:58:09
Autor: Antenka
Nieproszeni goście - Niemiec z Żydem - jadą d o Berlina na wycieczkę
Bo miałam sen - Merkel zdjeła buty, a stary Władek i Donaldino na zmianę lizali jej stopy ;-)

U ciebie tak ze snami.

Ten o Angeli to oczywiście mała prowokacja, ale nie ukrywam, że miewam
bardzo dziwne, wręcz symboliczne sny, fabularne. To gotowe scenariusze
na film, najcześciej nadające się na "polski horror". :-(((

Antenka

Data: 2009-09-20 04:54:23
Autor: Antenka
Nieproszeni goście - Niemiec z Żydem - jadą d o Berlina na wycieczkę

To już lepiej śnij o białych myszkach. :)

Nie jestem alkoholiczką i proszę nie utożsamiaj mnie ze sobą ok?

Antenka

Data: 2009-09-19 22:53:21
Autor: Piotr
Dnia Sat, 19 Sep 2009 11:44:36 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Fantastyczny duet - stetryczały sklerotyk i I magik RP...tylko siąść i
płakać.

Ciekawe, zapytają prezydenta, czy może by pojechał?
Władek glątwa, tak się zapakował, jakby imienne zaproszenie dostał, a
mondre Niemce przysłały in blanco.
Piotr

Data: 2009-09-21 09:02:42
Autor: cytryna
> [...]
Ciekawe, zapytają prezydenta, czy może by pojechał?
Władek glątwa, tak się zapakował, jakby imienne zaproszenie dostał, a

"Mondre Niemce" czekają na Władka aby zapytać czy już jest po egzaminie maturalnym. Prokuraturę w RFN bardzo uwiera farmazońska profesura i worek
nagród na krzywy ryj. Dali się chłpcy nabrac miglancowi.

Data: 2009-09-21 00:21:23
Autor: Antenka

***************************************************************************­****

"Mondre Niemce" czekają na Władka aby zapytać czy już jest po egzaminie
maturalnym. Prokuraturę w RFN bardzo uwiera farmazońska profesura i worek
nagród na krzywy ryj. Dali się chłpcy nabrac miglancowi.

Ha ha dobre! :D

Antenka

P.s. Podobno nikt również nie widział jego świadectwa maturalnego. Co
tu dużo gadać - pożyteczni idioci zawsze są pożądani. :-)

Data: 2009-09-21 10:21:46
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Sep 2009 09:02:42 +0200, cytryna napisał(a):

"Mondre Niemce" czekają na Władka aby zapytać czy już jest po egzaminie maturalnym. Prokuraturę w RFN bardzo uwiera farmazońska profesura i worek
nagród na krzywy ryj. Dali się chłpcy nabrac miglancowi.

Aaa, no to niech jedzie...
Piotr

Nieproszeni goście - Niemiec z Żydem - jadą do Be rlina na wycieczkę