[PRESS]Nieprzebijalne dętki

Data: 2010-09-22 12:26:13
Autor: piecia aka dracorp
[PRESS]Nieprzebijalne dętki
http://www.mtbnews.pl/content/view/2272/39/
Pomysł zacny, ciekawy pomysł z wentylem. Sam już dużo urwałem wentyli presta.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-22 16:12:29
Autor: kml

Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:pan.2010.09.22.12.26.13dracorp.one.pl...
http://www.mtbnews.pl/content/view/2272/39/
Pomysł zacny, ciekawy pomysł z wentylem. Sam już dużo urwałem wentyli
presta.

Jak dla mnie za drogie "1 sztuka kosztuje 45 zł (zgrzewarka 60 zł, sześć łatek 7 zł)". W imie szukania dziury w całym chciałbym sponiewierać tę dętkę na niskim ciśnieniu i zobaczyć jak będzie ze snakeiem. Szczerze, jeżeli miałbym "iść w koszty" to wolalbym mleczko i ghetto tubeless. Poza tym chronicznie nienawidzę zaworów presta.

"W przypadku przebicia tradycyjnej dętki można zakleić dziurę łatką, ale nieraz sporo trzeba się przy tym napocić, a i skuteczność łatek w przypadku niektórych firm jest wątpliwa. FOSS w tym temacie bije wszystkich na głowę. Raz kupioną dętkę można łatać w nieskończoność, bez uszczerbku na jej wytrzymałości."

Nie chce być złośliwy, ale nie widzę nigdzie napisu "artykuł sponsorowany" :> Poza niższą wagą niż zwykła dętka to póki co nie ma się czym podniecać IMO. Patent sam w sobie całkiem ciekawy.

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-22 16:49:55
Autor: staszaiwa
[PRESS]Nieprzebijalne dętki

Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:pan.2010.09.22.12.26.13dracorp.one.pl...
> http://www.mtbnews.pl/content/view/2272/39/

zarówno gwózdz jak i igła mają na całej długosci wygładzoną okrągłą powierzchnię.

Proponuje przrtestować te dętki jadąc rowerem po asfalcie lub chodniku na którym jest szkło z potłuczonych butelek.
To będzie praktyczny i wartściowy test.

Data: 2010-09-22 17:33:45
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Wed, 22 Sep 2010 16:49:55 +0200, staszaiwa napisał(a):

Proponuje przrtestować te dętki jadąc rowerem po asfalcie lub chodniku
na którym jest szkło z potłuczonych butelek. To będzie praktyczny i
wartściowy test.

No byłbym ciekaw, szczerze wątpię aby przez tak wielkie dziury nie uciekało powietrze.

Gdyby nie cena to można by było pomyśleć. Po za tym w normalnych dętkach wcale się nie męczę z łataniem.

--
piecia aka dracorp

[PRESS]Nieprzebijalne dętki