Nieprzeszkadzajacy kosz na kierownice

Data: 2018-07-02 11:03:36
Autor: ń
Nieprzeszkadzajacy kosz na kierownice
Czy znacie jakis design koszyka na kierownicę (lub szerzej koszyka na przód, cel: codzienne zakupy ze sklepu, bajk powiedzmy hybryd na dodatek z regulowanym mostkiem) nieprzeszkadzającego wszelkim zawieszonym już na kierownicy duperszwancom jak dzwonek, lampka, licznik, odblask, linki hamulców i przerzutek?
Czy są jakieś konstrukcje mocowane nie na kierownik, a na sztycę (klasyczną) lub na aheady (są przecież takie konstrukcje do fotelików przednich, więc dałoby sięzaprojektować i do przedniego bagażnika)?
Na upartego może bagażnik tylny mocowany oryginalnie na sztycy siodełka może się da zacisnąć na sztycy kiery? ;-))

Data: 2018-07-02 11:27:19
Autor: Rowerex
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 18:35:32 UTC+2 użytkownik Albert Stonoga napisał:
W dniu 02.07.2018, pon o godzinie 11:03 +0200, użytkownik ń napisał:
> [...]
> Na upartego może bagażnik tylny mocowany oryginalnie na sztycy
> siodełka może się da zacisnąć na sztycy kiery? ;-))

Czy chodzi ci o coś takiego?

https://www.rowerystylowe.pl/p-6603/koszyk-rowerowy-basil-bremen-uchwyt
-na-stale

https://bit.ly/2lMWEBJ

Na tej samej stronie są bagażniki firmy Steco mocowane w różny sposób, do rury sterowej, do V-brake, do kierownicy. A jak jest bagażnik, to można zamontować do niego standardowy koszyk lub przewieźć na nim cokolwiek innego

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-07-03 09:11:04
Autor: ń
Nieprzeszkadzajacy kosz na kierownice
Faktycznie ciekawe rozwiązanie z tym mocowaniem na pivoty v-ek.
Przyczynek do dyskusji czy lepsze v-ki czy dyski, oraz o wielkości koła.
Przy kołach 26'' bagażnik teoretycznie może być 2 cale niżej niż przy kołach 28''.
Teoretycznie, bo np przy zamontowaniu fotelika (tylnego) w praktyce aż takiej różnicy nie zauważyłem.
Przyjrzałem się "swojemu roweru" i widzę ile duperszwanców z przodu przeszkadza (lamkę można próbować przenieść, ale linkę przedniej v-ki to już nie bardzo), w tym długi wysunięty do przodu mostek (tyle, że jest akurat regulowany i można go podnieść niemal pionowo, co jednak sporo zmienia czucie kierownicy).

Czy używa[ł] ktoś bagażników/toreb na kierownicę z Lidla (35 zł/szt.)?

-- -- -
do V-brake

Data: 2018-07-03 10:16:57
Autor: Maciek
Nieprzeszkadzajacy kosz na kierownice
Czy używa[ł] ktoś bagażników/toreb na kierownicę z Lidla (35 zł/szt.)?

https://fanlidla.pl/gazetka/2018.07.05.sport/41745,Koszyk,na,kierownice

https://tinyurl.com/yc9h7a3p

Moja teściowa, od roku, wielkiego feedbacku nie będzie.

Jak jej to poskręcałem tak do dzisiaj brak reklamacji.

Przy tej cenie w samym zaczepie szału nie ma ale też nie ma wielkiej tragedii.

IMHO koszyk nie na przeciążenia ponad to co producent napisał.
Mamusia nie obciąża ziemniakami ;-) jeździ i jej wszystko gra.

Na plus:
- bardzo łatwe odpinanie, można potraktować jak torbę na zakupy.
- jak coś wystaje ponad kosz można skorzystać ze ściągacza blokując przemieszczanie się przedmiotu lub pozostałość ochronić przed lekkimi opadami

Data: 2018-07-02 23:35:33
Autor: ń
Nieprzeszkadzajacy kosz na kierownice
Na stałe nie.
Może najlepsze (i najtańsze) są rozwiązania najprostsze?
www.rowerystylowe.pl/p-2874/duzy-kosz-rowerowy-przedni-point-import

Nieprzeszkadzajacy kosz na kierownice