[Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek

Data: 2010-12-17 10:59:16
Autor: Wemif
[Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek

Infolinia getinbanku powiedziala mi, ze mam konto ROR-internet, a nie
ROR-GB24, wiec wprowadzone oplaty mnie nie dotycza. (bezplatny ROR zakladany w odziale gdy jeszcze nie bylo GB24).

Byc moze jesli ktos ma ROR-GB24 to moze zmigrowac na ROR-internet, nie wiem.

a.

Data: 2010-12-17 12:12:24
Autor: Krzysztof

"Wemif" <wemif@amsnet.pl> wrote in message news:ieffq4$17r$1host.amsnet.pl...

[...]

Nie moze, bo zaprzestali otwierac ROR internetowy na jesieni 2009. Dla rachunkow wycofanych z oferty jest inna tabela oplat i prowizji.
Generalnie problemy zaczely sie od oferty kont pakietowych, bo tam znalazly sie owe zapisy o lokatach, o obowiazkowych kartach debetowych, o oplatach za zamykanie konta, itd.
Jak ktos ma stary ROR to warto go sobie trzymac, bo przy nim nie zmieniaja az tak czesto tabeli oplat, bo dotyczy to prawdopodobnie niewielkej ilosci kont.

Ludzie powinni zamykac te konta GB24, wiadomo stopniowo, jak sie ma lokaty, nowe otwierac tylko przez Getinonline.
Generalnie jak ktos szuka ROR z dostepem do placowki, to jest przeciez bogata oferta innych bankow, czasami w duzej mierze darmowa lub z oplata 5zl (przewaznie za nia dodaja wszystkie bankomaty). Posiadanie kont pakietowych GB24 do otwierania samych lokat nie ma obecnie sensu po wprowadzeniu tej oplaty, konto takie zaczyna byc drogie w stosunku do konkurencji w dodatku z mala iloscia atrakcyjnych uslug (mam na mysli wyplaty ze wszystkich bankomatow, rachunki i lokaty walutowe on-line).

Data: 2010-12-17 14:15:38
Autor: Anna
[Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek
ale cos mi tu nie gra w mojej umowie mam zapis ze rachunejk bedzie prowadzony w pakiecie ROR - internet

czy tego tez dotyczy podwyzka>?

Data: 2010-12-17 16:56:55
Autor: Krzysztof

"Anna" <anrobak@o2.pl> wrote in message news:iefo4o$jv6$1mx1.internetia.pl...
ale cos mi tu nie gra w mojej umowie mam zapis ze rachunejk bedzie prowadzony w pakiecie ROR - internet

czy tego tez dotyczy podwyzka>?

Nie mam umowy przy sobie, ale jak masz konto zakladane dawniej przed 10.2009 to dla niego jest osobna tabela dla kont wycofanych z oferty. na razie brak informacji o zmianie tej wlasnie tabeli
http://www.getinbank.pl/424.php
http://www.getinbank.pl/download/Tabela_stare_pakiety_01102010.pdf

Data: 2010-12-17 17:34:37
Autor: wiatrak

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ieg18a$2rqo$1news2.ipartners.pl...

[...]

Trzeba sie zalogować i w szczegółach ROR-u jest jego nazwa. Ja zakładałem pakiet e-getin, a później nazwali go ROR Getin24 i TOP Getin24  i z taka nazwą  funkcjonował  obecnie. Po zalogowaniu można sprawdzic nazwe naszego rachunku.

wiatrak

[Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek