Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)

Data: 2009-09-04 22:02:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)

Chciałem zakończyć współpracę z Multibankiem. Złożyłem 28.07 dyspozycję zamknięcia z 30-dniowym wypowiedzeniem (w oddziale), prewencyjnie

Trza umieć zamykać. Wczoraj pożegnałem sie w godzinę, po tym jak dłużej nie wytrzymałem nieścisłości w "ich" systemie.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)