Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)

Data: 2009-09-04 23:21:39
Autor: MarekZ
Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)
"otrov" <otrov@wp.pl> wrote in message news:h7rql8$m84$1news.wp.pl...

I tu pytania:
- czy ktoś może wie o jakimś kruczku w regulaminie, który ja przeoczyłem, a mógłby spowodować takie zachowanie banku (i wszytko jest w porządku)?

Nie ma takiego kruczka. Multibank po prostu z premedytacją usiłuje rżnąć klientów na opłatach. Mnie też to spotkało (w nieco innej sytuacji), też za okres 2 dni, złożyłem w tej sprawie dwie reklamacje i obie zostały odrzucone, po czym poddałem się choć racja była ewidentnie po mojej stronie. W rewanżu sprezentowałem im za to uznanie na debetówkę na prawie 20k.

- czy mogę żądać od banku odsetek ustawowych za przetrzymywanie należnych mi pieniędzy związane z nieterminowym wywiązaniem się z umowy - czy mogę się domagać odsetek od brakujących 3,3 za okres do dnia ich zaksięgowania na moim rachunku (powód j.w.)

Możesz żądać. Natomiast co do aspektu praktycznego, niepotrzebnie zostawiałeś na tym rachunku środki.

- co robić jakby pracownik banku nie chciał przyjąć mojej reklamacji (znając tą ich "jakość" może się tak zdarzyć).

To raczej niemożliwe aby nie chciał przyjąć. Jeśli tak trzeba się domagać rozmowy z dyrektorem/kierownikiem oddziału.

Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)