Data: 2012-03-21 18:54:03 | |
Autor: ToMasz | |
Nierdzewne części | |
W dniu 21.03.2012 14:21, piecia aka dracorp pisze:
Witammoże być piasta,aluminiowa szybkozamykacz,niech będzie kulkibez smaru? i pancerz od przerzutek łatwoktoś koledze wmawia serwis roweru "profesjonalny" czyli taki który da 1% lepszy czas przejazdu, ale trzeba go powtarzać co 30 km Parę razy w życiu widziałem rowery zardzewiałe kompletnie, ale raz stały więcej niż rok, dwa padał na nie deszcz wielokrotnie. Naprawiałem także rower parkowany w jeziorze pod powierzchnią wody. Po solidnym przeglądzie i smarowaniu - nic mu złego nie było ślady nie pozostały. sugeruje (nie żartuję) napsikać na wszystko poza obręczami i klockami wd40 lub coś podobnego. Nawet olej z benzyną może być. Na linki i do pancerzy dużo smaru. do łożysk dużo smaru. PRzy normalnym użytkowaniu 2 razy w roku wystarczy. No najważniejsze żeby cena była nie przegięta.szprycha kosztuje 20 groszy. szprycha nierdzewna minimum 1zł. linka zwykła 3zł. nierdzewna 10. O kulkach nie piszę bo misek nierdzewnych nie dostaniesz. pancerze - jak je linka przetrze też zardzewieją. A śruby nierdzewne? zapomnij o normalnych cenach. smar i trochę pracy W przypadku piast na dniach będę wymieniał na jakieś z łożyskamitak. ale skoro coś Ci tam zardzewiało, łożyska maszynowe na zewnątrz też zardzewieją. ToMasz |
|
Data: 2012-03-21 18:04:38 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Nierdzewne czê¶ci | |
Dnia Wed, 21 Mar 2012 18:54:03 +0100, ToMasz napisał(a):
ktoś koledze wmawia serwis roweru "profesjonalny" czyli taki który da 1%Co to znaczy normalne użytkownie? Dla mnie rower to główny środek transportu. Jak pada to i tak wolę iść pieszo aniżeli jechać samochodem w przypadku gdy gdzię muszę przybyć. Bo jak jadę w trasę to i zdarza się wyjeżdżać w deszcz. Po za tym w rowerze większość napraw robię sam. Naprawdę sporadycznie odwiedzam serwis. Więc kultowość przeglądu mnie raczej nie dotyczy. tak. ale skoro coś Ci tam zardzewiało, łożyska maszynowe na zewnątrz teżAle z natury są szczelniejsze. Po za tym może źle trafiłem ze swoją piastą skoro woda do niej tak łatwo wpada. Na pewno ilość smaru nie jest problemem nie jest on drogi i dużo go ładuję. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2012-03-21 19:10:48 | |
Autor: szufla | |
Nierdzewne części | |
Na linki i do pancerzy dużo smaru. To blad. sz. |
|
Data: 2012-03-21 19:21:54 | |
Autor: ToMasz | |
Nierdzewne części | |
W dniu 21.03.2012 19:10, szufla pisze:
napisz do shimano. nieuki jedne pchają smar do pancerzy, potem oznaczają z której strony wkładać linkę żeby się rozpaprał na całej powierzchni.Na linki i do pancerzy dużo smaru. ToMasz |
|
Data: 2012-03-21 19:37:16 | |
Autor: szufla | |
Nierdzewne części | |
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkd682$pio$1inews.gazeta.pl... W dniu 21.03.2012 19:10, szufla pisze: Ja mam zle doswiadczenia z wpychania smaru bo syf w pancerzach sie zbiera momentalnie, ewentualnie jakas oliwa. Jesli linka chodzi w teflonie to w ogole smarowanie jest zbedne. Bez zdejmowania biore strzykawke z igla i wyplukuje brud ekstrakcyjna. Koniec serwisu :) sz. |
|
Data: 2012-03-21 19:18:36 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Nierdzewne czê¶ci | |
Dnia Wed, 21 Mar 2012 19:37:16 +0100, szufla napisał(a):
Ja mam zle doswiadczenia z wpychania smaru bo syf w pancerzach sieA jakiś mało leppki olej? W przypadku gdy nie mamy pancerzy teflonowych. Przy okazji. Biały nalot który pojawia się na linkach to też jakiś proces utleniania czy coś innego? Zazwyczaj linka w takim miejscu po jakimś czasie robi się łamliwa. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2012-03-21 21:04:12 | |
Autor: ToMasz | |
Nierdzewne części | |
W dniu 21.03.2012 20:18, piecia aka dracorp pisze:
Dnia Wed, 21 Mar 2012 19:37:16 +0100, szufla napisał(a):Zgadza się. te linki są stalowe, pokryte czymś nierdzewnym, sądzę ze cynkiem. Reakcje chemiczne powodują właśnie taki suchy biały nalot, potem stawiam na korozje wżerową i nią spowodowane pękanie. jednemu i drugiemu zapobiegnie częsty serwis lub.... olej/smar na lince. ToMasz |
|