Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Nierdzewne czci

Nierdzewne czci

Data: 2012-03-21 16:14:20
Autor: PeJot
Nierdzewne czci
W dniu 2012-03-21 14:21, piecia aka dracorp pisze:

Czy s w sprzedarzy te czci wykonane ze stali nierdzewnej?

No s. Szprychy na przykad :)

Jeszcze nie tak dawno Shimano chwalio si e w grupie XTR kulki s nierdzewne. Istniej nawet katalogowe oyska toczne ze stali nierdzewnej.

No najwaniejsze eby cena bya nie przegita.

Zdaje si e tu jest pies pogrzebany.

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopki nie skorzystaem z Internetu, nie wiedziaem, e na wiecie jest
tylu idiotw" Stanisaw Lem

Data: 2012-03-21 17:10:35
Autor: piecia aka dracorp
Nierdzewne czci
Dnia Wed, 21 Mar 2012 16:14:20 +0100, PeJot napisał(a):

No są. Szprychy na przykład :)
No fakt, nie rdzewieją.

Jeszcze nie tak dawno Shimano chwaliło się że w grupie XTR kulki są
nierdzewne. Istnieją nawet katalogowe łożyska toczne ze stali
nierdzewnej.
Grupa XTR nie dla mnie, nie widzę sensu aby grubo przepłacać. Z tej grupy nie wiem jakim cudem mam tylko pedały.


No najważniejsze żeby cena była nie przegięta.

Zdaje się że tu jest pies pogrzebany.
Też mi się tak zdaje.




--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu

Data: 2012-03-22 06:35:40
Autor: PeJot
Nierdzewne części
W dniu 2012-03-21 18:10, piecia aka dracorp pisze:
/.../

ATSD, nie liczyłbym na super-hiper uszczelnienia kontaktowe, jeśli permanentnie będą one pracowały w bryle brudu. Łożyska maszynowe pod tym względem nie są wyjątkiem. Dlatego producenci stosujący ł.m. zwykle dokładają jakiś labirynt lub przynajmniej osłonę.

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-03-22 09:08:42
Autor: piecia aka dracorp
Nierdzewne czci
Dnia Thu, 22 Mar 2012 06:35:40 +0100, PeJot napisał(a):

ATSD, nie liczyłbym na super-hiper uszczelnienia kontaktowe, jeśli
permanentnie będą one pracowały w bryle brudu. Łożyska maszynowe pod tym
względem nie są wyjątkiem. Dlatego producenci stosujący ł.m. zwykle
dokładają jakiś labirynt lub przynajmniej osłonę.

Do suportu też mi woda się wlewa* ale zazwyczaj tylko z zewnątrz rdzewiał. W środku są łożyska maszynowe i nigdy nie miałem z nimi problemu. Więc liczę że w piaście będzie podobnie.

*) uszczelnienie rozwiązałem w ten sposób że między suport a nakrętkę włożyłem sztywną piankę posmarowaną smarem silnikowym i pomagało. Teraz w szosówce mam nową korbę, nie na kwadrat i sam jestem ciekaw jak będzie wyglądał suport po dłuższym czasie użytkowania. W góralu ciągle mam korbę na kwadrat ale aktualnie nie do rozkręcenia bo gwint urwany.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu

Nierdzewne czci

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona