Data: 2012-03-21 16:14:20 | |
Autor: PeJot | |
Nierdzewne czci | |
W dniu 2012-03-21 14:21, piecia aka dracorp pisze:
Czy s w sprzedarzy te czci wykonane ze stali nierdzewnej? No s. Szprychy na przykad :) Jeszcze nie tak dawno Shimano chwalio si e w grupie XTR kulki s nierdzewne. Istniej nawet katalogowe oyska toczne ze stali nierdzewnej. No najwaniejsze eby cena bya nie przegita. Zdaje si e tu jest pies pogrzebany. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopki nie skorzystaem z Internetu, nie wiedziaem, e na wiecie jest tylu idiotw" Stanisaw Lem |
|
Data: 2012-03-21 17:10:35 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Nierdzewne czci | |
Dnia Wed, 21 Mar 2012 16:14:20 +0100, PeJot napisał(a):
No są. Szprychy na przykład :)No fakt, nie rdzewieją. Jeszcze nie tak dawno Shimano chwaliło się że w grupie XTR kulki sąGrupa XTR nie dla mnie, nie widzę sensu aby grubo przepłacać. Z tej grupy nie wiem jakim cudem mam tylko pedały. Też mi się tak zdaje. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2012-03-22 06:35:40 | |
Autor: PeJot | |
Nierdzewne części | |
W dniu 2012-03-21 18:10, piecia aka dracorp pisze:
/.../ ATSD, nie liczyłbym na super-hiper uszczelnienia kontaktowe, jeśli permanentnie będą one pracowały w bryle brudu. Łożyska maszynowe pod tym względem nie są wyjątkiem. Dlatego producenci stosujący ł.m. zwykle dokładają jakiś labirynt lub przynajmniej osłonę. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-03-22 09:08:42 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Nierdzewne czci | |
Dnia Thu, 22 Mar 2012 06:35:40 +0100, PeJot napisał(a):
ATSD, nie liczyłbym na super-hiper uszczelnienia kontaktowe, jeśli Do suportu też mi woda się wlewa* ale zazwyczaj tylko z zewnątrz rdzewiał. W środku są łożyska maszynowe i nigdy nie miałem z nimi problemu. Więc liczę że w piaście będzie podobnie. *) uszczelnienie rozwiązałem w ten sposób że między suport a nakrętkę włożyłem sztywną piankę posmarowaną smarem silnikowym i pomagało. Teraz w szosówce mam nową korbę, nie na kwadrat i sam jestem ciekaw jak będzie wyglądał suport po dłuższym czasie użytkowania. W góralu ciągle mam korbę na kwadrat ale aktualnie nie do rozkręcenia bo gwint urwany. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|