Nierówna praca silnika ?

Data: 2009-04-10 16:08:12
Autor: |3eR
Nierówna praca silnika ?
Witam,
mam daewoo lanos 1.6. Nie wiem co moze byc przyczyną ale auto mi po prostu sie dlawi przy ok 1-2 tys obrotow, jesli jade na minimalnym gazie lub hamuje silnikiem. Najczesciej wystepoiwalo to zima, po rozgrzaniu silnika bylo troszke lepiej. Teraz kiedy jest juz cieplej i silnik rozgrzewa sie szybciej problem rowniez wystepuje. Zastanawia mnie rowniez wskazanie temperatury silnika, wskazówka osiaga maksymalnie polowe skali. W czym moze byc problem ?.

Dziekuje.

Data: 2009-04-10 18:51:42
Autor: btn
Nierówna praca silnika ?
> [...]
mam daewoo lanos 1.6. Nie wiem co moze byc przyczyną ale auto mi po prostu sie dlawi przy ok 1-2 tys obrotow, jesli jade na minimalnym gazie lub hamuje silnikiem. Najczesciej wystepoiwalo to zima, po rozgrzaniu silnika bylo troszke lepiej. Teraz kiedy jest juz cieplej i silnik rozgrzewa sie szybciej problem rowniez wystepuje. Zastanawia mnie rowniez wskazanie temperatury silnika, wskazówka osiaga maksymalnie polowe skali. W czym moze byc problem ?.

Silniczek krokowy być może.

Data: 2009-04-10 23:22:05
Autor: Karol Y
Nierówna praca silnika ?
silnika, wskazówka osiaga maksymalnie polowe skali. W czym moze byc problem

To poprawnie.

Nierówna praca silnika ?