Nierównomierny docisk klocków do tarczy hamulcowej

Data: 2011-06-06 15:37:38
Autor: Michał Gut
Nierównomierny docisk klocków do tarczy hamulcowej
napewno jarzmo bylo dobrze oczyszczone i smarowane? bo masz to samo co u mnie. przy czym u mnie ktoregos pieknego dnia zacisk stanął tak mocno ze na trasie powrotnej wracalem z palącym się klockiem. co skrzyzowanie wyprzedzala mnie chmura dymu i tylko zastanawialem sie kiedy pojawi sie ogien....

zacisk byl tak zatarty na jarzmi eze nie moglem wyjac klockow nie mowiac juz o poruszaniu lewo-prawo. tloczek (ktory byl winowajca u mnie) rowniez stanal jak zaklety.

Data: 2011-06-06 15:47:54
Autor: Maciek

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:isil73$2an$1portraits.wsisiz.edu.pl...
napewno jarzmo bylo dobrze oczyszczone i smarowane? bo masz to samo co u mnie.

Ręki sobie nie dam odciąć bo tego naocznie nie widziałem. Jednak robił z tym mechanik do którego mam zaufanie, ściągał koło drugi raz i przeglądał całość pod kątem działania. Nie mam powodu mu nie wierzyć.

[...]

U mnie nie ma takiego efektu, zacisk odbija. Felgę macałem nie raz i po zwykłej jak i po szybszej jeździe, nie nagrzewa się wybitnie.

Data: 2011-06-06 16:58:43
Autor: Michał Gut
[...]

ta.. ja tez.. dlatego teraz juz sam bawie sie w naprawy tego czego sie da. duzo z tym problemow na poczatku ale efekty mojej pracy i tego ze nie robilem napraw wczesniej widac caly czas (np seria o zapiecoznych srubach)

U mnie nie ma takiego efektu, zacisk odbija. Felgę macałem nie raz i po zwykłej jak i po szybszej jeździe, nie nagrzewa się wybitnie.

u mnie to akurat skrajne zaniedbanie bo najpierw zlecalem wszystkie naprawy mojemu mecjhanikowi a potem po roku pracy okazalo sie jaki jest stan. gumki oslaniajace os jarzma byly kompletnie zniszczone. ewidentnie nie wymieniane od wiekow.
a zglaszalem sie do niego z tymi hamulcami kilkukrotnie bo byly problemy z przejsciem przegladu - nierownomiernosc.
i co z tego ze cos tam pomacal skoro niektore byly elementy byly zuzyte a on nie wpadl na to zeby zasugerowac wymiane. nie mowiac o wymianie srub...

Data: 2011-06-06 23:56:33
Autor: Michał Gut
Nierównomierny docisk klocków do tarczy hamulcowej
nie docytalem.... ty masz na jednej stronie to  a mnie sie wydawalo ze z jednej zdarte na lustro a z drugiej rdza...
w tym wypadku zobacz czy zwyczajnie nie masz krzywego zle zrobionego klocka....po prostu.

Nierównomierny docisk klocków do tarczy hamulcowej