Nierównomierny docisk klocków do tarczy hamulcowej

Data: 2011-06-07 07:16:49
Autor: Agent
Nierównomierny docisk klocków do tarczy hamulcowej

Użytkownik "Maciek" <konto_forum@XXXXgazeta.pl> napisał w wiadomości news:isikdj$jr7$1inews.gazeta.pl...
Witam,
mam małą zagwostkę jak w temacie... wygląda to tak, że tylna tarcza hamulcowa od strony piasty do połowy szerokości obszaru styku klocka jest zardzewiała. Druga połowa jest przeszlifowana od hamowania na lustro.
Tutaj ktoś miał podobny problem:

Jarzmo hamulca było z tego powodu serwisowane tzn. czyszczone, smarowane itd. Była próba wyrównania powierzchni klocka, nic to nie pomogło.
Czy ktoś ma sugestię od czego może jeszcze występować ten efekt? Czy zdarzają się przypadki, że tarcza jest tak kiepska, że wygnie się na kształt miski?

Miałem tak w Civicu. Też sprawdzałem zacisk, też pytałem i też nikt nie wiedział od czego. Wymieniłem tarcze i klocki i problem zniknął i nie powrócił..

Data: 2011-06-07 10:35:19
Autor: Maciek
Nierównomierny docisk klocków do tarczy hamulcowej
Miałem tak w Civicu. Też sprawdzałem zacisk, też pytałem i też nikt nie wiedział od czego. Wymieniłem tarcze i klocki i problem zniknął i nie powrócił..

To co wyżej Tomek napisał z luzem, może mieć sens, może też tak było u Ciebie.
A powiedz mi jeszcze, wymieniałeś nowe hamulce czy już stare, zużyte?
Wymieniłeś na tą samą firmę czy inną (jaką)?

Data: 2011-06-07 11:38:20
Autor: Agent

Użytkownik "Maciek" <konto_forum@XXXXgazeta.pl> napisał w wiadomości news:iskns8$57u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wymieniałem stare. Wyglądały tak - z obu stron podobnie.http://img25.imageshack.us/img25/6647/zdjcie029.jpg
Zaciski chodziły normalnie. Wymieniłem wszystko na komplet TRW.

Nierównomierny docisk klocków do tarczy hamulcowej