Nierozpoznane zdjęcia

Data: 2016-06-27 19:08:56
Autor: j
Nierozpoznane zdjęcia
Dzień dobry wszystkim,

Otrzymałem kiedyś zestaw zdjęć, większość z Tatr i trochę z Podhala, łatwych do oznaczenia. Wśród nich jest kilka zdjęć których miejsca ujęcia nijak rozpoznać nie mogę. Może ktoś z szanownych forumowiczów pomoże?
Z góry dziękuję i pozdrawiam

https://onedrive.live.com/?id=A621DBE8BE74BE03%213499&cid=A621DBE8BE74BE03

Data: 2016-06-27 21:31:18
Autor: Jacek G.
Nierozpoznane zdjęcia
W dniu 2016-06-27 19:08, j napisał(a)::

https://onedrive.live.com/?id=A621DBE8BE74BE03%213499&cid=A621DBE8BE74BE03
Jasiu, ale udostępnij te fotki tak, żeby nie trzeba było się logować, bo nie wszyscy chcą zakładać konto na MS.
--
Jacek G.

-- -

Nierozpoznane zdjęcia