Nieruchomości UM - przetarg

Data: 2009-02-24 19:37:26
Autor: Regand
Nieruchomości UM - przetarg
W związku z powyższym mam następujące pytania:
- jaka jest minimalna liczba uczestników w przetargu, aby był on w ogóle
uznany i mógł się odbyć?

1

- jeżeli działka nie została sprzedana za cenę np. 90tyś. zł (+VAT), to czy
w następnym przetargu UM musi wystawić ją w niższej cenie (informacja o
kolejnym przetargu ma się pojawić za 2 tygodnie)?

Nie musi. Ale czesto obniza.
Chociaz ja obserwuje dzialke ktora jest na sprzedaz przez UM i cena spadala z 200 tys>175>145>125, i juz nizej nie schodzi mimo, ze chetnych brak. Wiec cholera wie czy juz sa na dole czy nie :)

Data: 2009-02-24 12:36:28
Autor: Luke
Nieruchomości UM - przetarg
z tego co pamiętam to w pierwszym przetargu cena nie może być niższa
niż cena rynkowa, jeżeli przetargu nikt się nie stawił do w drugim
przetargu cena nie może być niższa niż 80% ceny rynkowej a w 3
przetargu było prawdopodobnie 40 lub 50% ceny rynkowej.  Reguluje to
zdaje się ustawa o gospodarce nieruchomościami

Nieruchomości UM - przetarg