Nieruchomości UM - przetarg

Data: 2009-02-24 21:49:16
Autor: after
Nieruchomości UM - przetarg
Czy istnieje możliwość nabycia bezprzetargowego danej nieruchomości z Urzędu Miasta? Jeżeli tak, to gdzie się zgłosić - do UM, prezydenta miasta w tej sprawie? Z tego co informowała kobieta drogą telefoniczną to informacja o kolejnym przetargu (chyba drugim) ma się pojawić za około 2 tygodnie. Więc przetarg pewno odbędzie się za około 3 miesiące. Podejrzewam, iż znowu nie pojawią się chętni.

Data: 2009-02-24 21:53:20
Autor: Regand
Nieruchomości UM - przetarg
Czy istnieje możliwość nabycia bezprzetargowego danej nieruchomości z Urzędu

Z tego co mi mowiono to nie.

przetarg pewno odbędzie się za około 3 miesiące.

W moim UM od ogloszenia przetargu, przetarg odbywa sie maks po okolo miesiacu. (czernica, dolny slask)

Data: 2009-02-24 22:11:08
Autor: after
Nieruchomości UM - przetarg

Użytkownik "Regand" <regand@wp.pl> napisał w wiadomości news:go1mrk$j8a$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A u mnie wychodzi średnio 2 miesiące po ukazaniu się ogłoszenia. Z czego mam teraz miesiąc czekania na samo ogłoszenie ;-/

Data: 2009-02-25 12:19:27
Autor: HANA
Nieruchomości UM - przetarg

Użytkownik "after" <after@x.pl> napisał w wiadomości news:go1g89$nkf$1node1.news.atman.pl...

[...]

Bezprzetargowa sprzedaz jest mozliwa jesli po 3 przetargach i obnizaniu ceny jak napisal Luke nia bylo chentnych.
Ale zachowawczo urzedy zadko to stosuja z obawy przed posadzeniem o kombinacje.
Lepiej kupic w 3 przetargu po wywolawczej cenie (wystarczy 1 oferent)
--
Andrzej
www.hana.com.pl

Nieruchomości UM - przetarg