Nieruchomości UM - przetarg

Data: 2009-02-25 13:17:42
Autor: after
Nieruchomości UM - przetarg
Dziękuję wszystkim za wcześniejsze odpowiedzi.

Mam jeszcze jeden problem związany z działką. Mianowicie w informacji przetargowej było podane, iż znajduje się ona przy ulicy Janowskiej. Rozciąga się ona jednak i dochodzi do ulicy Dolnej. Czy prócz nieruchomości N1, będę miał prawo postawić również nieruchomość N2 i dojeżdżać do niej od ulicy Dolnej? Jeżeli tak, to czy będzie ona oznaczona jako nieruchomość z ulicy Janowskiej czy Dolnej?

Tutaj obrazek wyjaśniający sytuacje:
http://img518.imageshack.us/img518/5202/probleme.jpg

Data: 2009-02-25 13:31:06
Autor: HANA
Nieruchomości UM - przetarg

Użytkownik "after" <after@x.pl> napisał w wiadomości news:go3coh$ah5$1node2.news.atman.pl...
[...]

1. warunki zabudowy lub wypis z planu tam beda szczegoly
2. z sasiednich dzialek o ile dobrze narysowales widac ze mozna tak postawic budynki
3. dopoki nie podzielisz dzialki oba budynki beda przy ul. Janowskiej np. A i B bo tak jest przypisana dzialka
4. jesli zrobisz podzial i wystapusz o nadanie numeru to dzialki zostana przypisane do ulic od ktorych jest mozliwy wjazd

Andrzej
www.hana.com.pl

Data: 2009-02-25 17:32:42
Autor: after
Nieruchomości UM - przetarg
Użytkownik "HANA" <hana33@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go3dma$gdn$1news.onet.pl...
[...]

pozdrawiam

-- Andrzej
www.hana.com.pl

2. No tak to niby wygląda na planie terenu - taki podział. Jednakże nie wiem czemu, ale z drugiej strony ulicy, czyli na ulicy Dolnej nie ma żadnych budynków. Nie wiem dlaczego. Znajdują się one dopiero od drugiej strony tej ulicy (Dolnej). Będę musiał iść zerknąć na warunki zabudowy tego terenu.

Ostatnie moje pytanie jest następujące:
- jakie opłaty występują, gdy posiadamy nieruchomość komercyjną?

Data: 2009-02-25 18:03:15
Autor: HANA
Nieruchomości UM - przetarg

Użytkownik "after" <after@x.pl> napisał w wiadomości news:go3k9l$2kt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Budynki pod względem podatkowym rozróżnia się:
- mieszkalne
- związane z prowadzeniem dz.gospodarczej
- służące działalności leśnej lub rybackiej
- budynki na gruntach rolnych służące działalności rolniczej
- budynki pozostałe

W zależności od zakwalifikowania budynku do danej grupy płaci się inną
stawkę podatku. Najmniej się płaci za budynki mieszkalne, najwięcej za
budynki związane z działalnością gospodarczą, gdzie stawka jest ok. 10x
większa niż w mieszkaniówce.
nic się nie płaci za budynki rolnicze.

Stawki kazda gmina ustala w/g wlasnego uznania
wiec tu juz musisz sie przejsc do urzedu albo sprawdzic na stronie.

--
Andrzej
www.hana.com.pl

Nieruchomości UM - przetarg