Nierząd i cudzołostwo powinny być karalne

Data: 2010-07-12 21:55:42
Autor: abc
Nierząd i cudzołostwo powinny być karalne
Jednym z najczęściej powtarzanych argumentów wysuwanym przeciw zasadności
represji prawnych wymierzonych w nierząd i cudzołóstwo jest następujące
twierdzenie:

"To całkowicie prywatna sprawa, kto z kim współżyje we własnym domu, o ile
dzieje się to bez odwoływania się do przymusu. Jeśli ktoś ponosi szkodę w
wyniku takich działań, to tylko osoby angażujące się w nie. A więc należy
zastosować tu starą zasadę prawa rzymskiego mówiącą, iż . Państwo nie może
ingerować w prywatne życie obywateli". (...)

Innymi słowy, ludzie czyniący nierząd wydają się wyrządzać szkodę tylko
sobie, a więc ich zło nie szkodzi społeczeństwu.

Tego rodzaju argumentacja, przy bliższym przyjrzeniu się, zarówno samej
naturze, jak i prawdziwym owocom nierządu, nie wytrzymuje jednak krytyki.

Pomijając już fakt, iż tak naprawdę, większość stosunków przedmałżeńskich
jest dokonywana poprzez wprowadzanie w błąd lub manipulowanie drugą stroną,
to nawet w wypadku pozostałej mniejszości, praktykowanie nierządu wiąże się
z ogromnym ryzykiem zadawania szkód, ran i cierpień, osobom, które nie są
weń zaangażowane.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/6146/

Data: 2010-07-12 13:31:27
Autor: J-23
On 12 Lip, 21:55, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

ja pier.... bili cie w dziecinstwie, albo co? skad sie biora takie
tepe fiuty jak ty

Data: 2010-07-12 21:58:04
Autor: Grzegorz Z.
Nierząd i cudzołostwo powinny być karalne
Spierdalaj, stary ciemniaku po podstawówce!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 22:03:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3b7344$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Stosunki przedmałżeńskie są po to, by sprawdzić, czy pizda pasuje do chuja i vice versa.

Data: 2010-07-12 16:06:39
Autor: Old Speckled Hen

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c3b7512$1news.home.net.pl...

[...]

dla niego to 'abc'... chyba nawet nie zna walniety moher jeszcze nazwy narzadow...

osh

Data: 2010-07-12 22:37:05
Autor: Panslavista
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4c3b7344$0$19172$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pieprzenie. ja zawsze to robiłem ze zgodą drugiej osoby świadomej faktu mojego stanu cywilnego... I bez zboczeń, czyli "po bożemu".

Data: 2010-07-13 01:36:22
Autor: J-23
On 12 Lip, 22:37, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"abc" <a...@wp.pl> wrote in message

> [...]

Pieprzenie. ja zawsze to robiłem ze zgodą drugiej osoby świadomej faktu
mojego stanu cywilnego... I bez zboczeń, czyli "po bożemu".

co mu tlumaczysz, on woli "marszczyc Freda" marzac o gladkiej pupie
ministranta

Data: 2010-07-13 00:47:59
Autor: Kostek Wycirowski
Nierząd i cudzołostwo powinny być karalne

"abc" <abc@wp.pl>

SPierdalaj, pojebie katabaski!

Data: 2010-07-13 08:18:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Nierząd i cudzołostwo powinny być karalne

Itu łodpedź mocie, co zwami MOHEROWE FRATRY zrobiom, jak dalej im folgować
bedziecie - niewiela siem to łod islomu ruznić bedzie...

PS - zrostom to jus unos było...!
- w średniowiecu, za wybzykanie np nieswojej Maryny (znacysiem
"cudzobarłogowanie") jojka gwoździm do mostku, abo psydroznego słupa psybijano i
delimkwetowi nozyk, abo cosik łostrego łostawiały - mioł wybur...

--

Nierząd i cudzołostwo powinny być karalne