Nierząd i cudzołostwo powinny być karalne

Data: 2010-07-12 22:37:05
Autor: Panslavista
Nierząd i cudzołostwo powinny być karalne
"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4c3b7344$0$19172$65785112news.neostrada.pl...

Pomijając już fakt, iż tak naprawdę, większość stosunków przedmałżeńskich
jest dokonywana poprzez wprowadzanie w błąd lub manipulowanie drugą stroną,
to nawet w wypadku pozostałej mniejszości, praktykowanie nierządu wiąże się
z ogromnym ryzykiem zadawania szkód, ran i cierpień, osobom, które nie są
weń zaangażowane.

Pieprzenie. ja zawsze to robiłem ze zgodą drugiej osoby świadomej faktu mojego stanu cywilnego... I bez zboczeń, czyli "po bożemu".

Data: 2010-07-13 01:36:22
Autor: J-23
On 12 Lip, 22:37, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"abc" <a...@wp.pl> wrote in message

> [...]

Pieprzenie. ja zawsze to robiłem ze zgodą drugiej osoby świadomej faktu
mojego stanu cywilnego... I bez zboczeń, czyli "po bożemu".

co mu tlumaczysz, on woli "marszczyc Freda" marzac o gladkiej pupie
ministranta

Nierząd i cudzołostwo powinny być karalne