Data: 2009-09-08 12:10:35 | |
Autor: pierwiosnek | |
Nierzetelny wykonawca - przeciąganie terminu | |
Witam,
jak najskuteczniej zmotywować wykonawcę do wykonania zamówionej usługi? Chodzi o wykonanie nagrobka, podpisana została umowa wg której do określonego dnia nagrobek miał być wykonany i ustawiony na cmentarzu. Od tego terminu minął ponad miesiąc, wykonawca dzwoni co jakiś czas i obiecuje, że będzie jutro, albo pod koniec tygodnia, a potem mówi że np. nie mógł przyjść bo mu wypadła jakaś podmurówka na pogrzebie itp. Wykonawca otrzymał zaliczkę (jest potwierdzenie). Zależy nam na tym, żeby to w końcu zrobił, ale jeśli ma to trwać dłużej, to dopuszczamy myśl, żeby zrezygnować z jego usług, tyle że wtedy jak najlepiej odzyskać zaliczkę (i jak rozumiem jakieś odszkodowanie za to, że teraz trzeba szukać innego wykonawcy, gdyż ten nie wypełnił umowy)? Z góry dziękuję za pomysły :) pozdrawiam, pierwiosnek |
|
Data: 2009-09-10 16:00:55 | |
Autor: Stolat | |
Nierzetelny wykonawca - przeciąganie terminu | |
Zależy nam na tym, żeby to w końcu zrobił, ale jeśli ma to trwać dłużej, Ja tam nie jestem biegły w tej dziedzinie, ale powinnieneś wystosowac pismo za potwierdzeniem odbioru i ustalić ostateczny termin wykonania zlecenia, ale kokretnie np 2 tygodnie od dnia otrzymania pisma, w wypakdu nie wywiązania sie umowy domagać się zwrotu zaliczki. Odszkodowania nie dostaniesz :), trza było zapłacić zadatek wtedy tak. I zawsze określaj w umowie nawet na skrawku papieru termin wykonania zadania. Wtedy jak go nie dostrzyma to zwraca zaliczkę, lub w przypadku zadatku 2*zadatek. Pozdrawiam Michał |
|