Niesiołoski znowu łże

Data: 2010-11-09 14:39:51
Autor: Czy Kawecki ma wszy?
Niesiołoski znowu łże
Patrzcie jaki zaparciuch:

"  WicemarszaÅ‚ek Sejmu Stefan NiesioÅ‚owski (PO) zapowiedziaÅ‚, że pozwie posÅ‚a PiS Zbigniewa GirzyÅ„skiego za twierdzenie, iż NiesioÅ‚owski chciaÅ‚ wstÄ…pić do PiS. NiesioÅ‚owski jest niepoważny, odgrzewa stare sprawy - odpowiada GirzyÅ„ski.

Niesiołowski domaga się od Girzyńskiego przeprosin w formie oświadczenia, które miałoby zostać opublikowane w "Gazecie Wyborczej", "Rzeczpospolitej" i TVN24.

- Po latach mojego cierpliwego tłumaczenia, że nigdy nie aspirowałem do PiS-u, że nie chciałem być członkiem tej partii, (...) zdecydowałem się wstąpić na drogę sądową. Sądy są po to, żeby takie sprawy rozstrzygać - powiedział Niesiołowski na konferencji prasowej w Sejmie.

Niesiołowski zapowiada, że pozwie również innych polityków PiS, jeśli będą twierdzić, że chciał wstąpić do tego ugrupowania.

W uzasadnieniu pozwu Niesiołowski przywołuje wypowiedź Girzyńskiego z 14 października tego roku w programie "Rozmowa Rymanowskiego" w TVN24: "Wprawdzie pan Niesiołowski w 2001 roku aspirował do bycia członkiem Prawa i Sprawiedliwości... Na szczęście władze mojej partii nie przyjęły go wówczas".

Niesiołowski podkreślił, że nie tylko nigdy nie chciał zostać członkiem Prawa i Sprawiedliwości, ale też przekonywał swoich kolegów z Przymierza Prawicy (formacji, do której w tamtym czasie należał), aby nie wiązali się z Jarosławem Kaczyńskim.

Girzyński w rozmowie zarzucił Niesiołowskiemu, że "próbuje odgrzewać stare rozmowy w bieżącej kampanii politycznej". Zwrócił uwagę, że Niesiołowski formułuje pozew w miesiąc po programie, w którym brał udział Girzyński. Nazwał Niesiołowskiego "człowiekiem niepoważnym" i zapewnił, że "poradzi sobie" z nim.

O tym, że Niesiołowski chciał wstąpić do Prawa i Sprawiedliwości mówił również prezes PiS Jarosław Kaczyński w wywiadzie dla dziennika "Polska The Times" (wrzesień 2009). "Już przecież kiedyś zdarzyło mu się chcieć zapisać do PiS. (...) Mówiłem mu, że się na to nie zgadzam" - powiedział wtedy Kaczyński. Niesiołowski zaprzeczał, nazwał słowa Kaczyńskiego "podłym kłamstwem"."
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/niesiolowski-pozwie-posla-pis-jest-niepowazny,1,3782020,wiadomosc.html

Kurczysław Dyniowaty

--
Albo Niesiołowski został wprowadzony w błąd, albo świadomie łgał. Jeśli to pierwsze, to jest to kolejny dowód na to, że ten człowiek nie nadaje się do wypełniania żadnych funkcji publicznych ze względu na stan umysłu" – napisał europoseł, komentując reakcję Niesiołowskiego po pierwszych informacjach na temat Ryszarda C. Migalski zaznacza, że Stefan Niesiołowski ma "niską zdolność" do sprawowania urzędów.

Data: 2010-11-09 15:05:05
Autor: raff
Niesiołoski znowu łże
W dniu 2010-11-09 14:39, Czy Kawecki ma wszy? pisze:
Patrzcie jaki zaparciuch:

" Wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski (PO) zapowiedział, że pozwie
posła PiS Zbigniewa Girzyńskiego za twierdzenie, iż Niesiołowski chciał
wstąpić do PiS. Niesiołowski jest niepoważny, odgrzewa stare sprawy -
odpowiada Girzyński.

[...]

Przeciez to nie zadna tajemnica ze Trep Niesiolkowaty tak pluje na Kaczynskich, bo sie chcial zapisac a ci mu dali z buta.

I prawidlowo.

R.

Data: 2010-11-09 08:13:53
Autor: Antenka
Niesio³oski znowu ³¿e
On 9 Lis, 15:05, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Przeciez to nie zadna tajemnica ze Trep Niesiolkowaty tak pluje na
 Kaczynskich, bo sie chcial zapisac a ci mu dali z buta.<

Szpileczk± powinien dostaæ w cztery :D

I prawidlowo.<

Wszyscy zachowali trze¼wo¶æ umys³u, ¿eby nie braæ do klubu szplina ;-)

Antenka

Data: 2010-11-09 17:16:14
Autor: rAzor
Niesio³oski znowu ³¿e
Darz bór! U¿ytkownik... he he - raff raczy³ napisaæ:
W dniu 2010-11-09 14:39, Czy Kawecki ma wszy? pisze:
Patrzcie jaki zaparciuch:

" Wicemarsza³ek Sejmu Stefan Niesio³owski (PO) zapowiedzia³, ¿e pozwie
pos³a PiS Zbigniewa Girzyñskiego za twierdzenie, i¿ Niesio³owski chcia³
wst±piæ do PiS. Niesio³owski jest niepowa¿ny, odgrzewa stare sprawy -
odpowiada Girzyñski.

Niesio³owski domaga siê od Girzyñskiego przeprosin w formie
o¶wiadczenia, które mia³oby zostaæ opublikowane w "Gazecie Wyborczej",
"Rzeczpospolitej" i TVN24.

- Po latach mojego cierpliwego t³umaczenia, ¿e nigdy nie aspirowa³em do
PiS-u, ¿e nie chcia³em byæ cz³onkiem tej partii, (...) zdecydowa³em siê
wst±piæ na drogê s±dow±. S±dy s± po to, ¿eby takie sprawy rozstrzygaæ -
powiedzia³ Niesio³owski na konferencji prasowej w Sejmie.

Niesio³owski zapowiada, ¿e pozwie równie¿ innych polityków PiS, je¶li
bêd± twierdziæ, ¿e chcia³ wst±piæ do tego ugrupowania.

W uzasadnieniu pozwu Niesio³owski przywo³uje wypowied¼ Girzyñskiego z 14
pa¼dziernika tego roku w programie "Rozmowa Rymanowskiego" w TVN24:
"Wprawdzie pan Niesio³owski w 2001 roku aspirowa³ do bycia cz³onkiem
Prawa i Sprawiedliwo¶ci... Na szczê¶cie w³adze mojej partii nie przyjê³y
go wówczas".

Niesio³owski podkre¶li³, ¿e nie tylko nigdy nie chcia³ zostaæ cz³onkiem
Prawa i Sprawiedliwo¶ci, ale te¿ przekonywa³ swoich kolegów z Przymierza
Prawicy (formacji, do której w tamtym czasie nale¿a³), aby nie wi±zali
siê z Jaros³awem Kaczyñskim.

Girzyñski w rozmowie zarzuci³ Niesio³owskiemu, ¿e "próbuje odgrzewaæ
stare rozmowy w bie¿±cej kampanii politycznej". Zwróci³ uwagê, ¿e
Niesio³owski formu³uje pozew w miesi±c po programie, w którym bra³
udzia³ Girzyñski. Nazwa³ Niesio³owskiego "cz³owiekiem niepowa¿nym" i
zapewni³, ¿e "poradzi sobie" z nim.

O tym, ¿e Niesio³owski chcia³ wst±piæ do Prawa i Sprawiedliwo¶ci mówi³
równie¿ prezes PiS Jaros³aw Kaczyñski w wywiadzie dla dziennika "Polska
The Times" (wrzesieñ 2009). "Ju¿ przecie¿ kiedy¶ zdarzy³o mu siê chcieæ
zapisaæ do PiS. (...) Mówi³em mu, ¿e siê na to nie zgadzam" - powiedzia³
wtedy Kaczyñski. Niesio³owski zaprzecza³, nazwa³ s³owa Kaczyñskiego
"pod³ym k³amstwem"."
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/niesiolowski-pozwie-posla-pis-jest-niepowazny,1,3782020,wiadomosc.html

Kurczys³aw Dyniowaty

Przeciez to nie zadna tajemnica ze Trep Niesiolkowaty tak pluje na
Kaczynskich, bo sie chcial zapisac a ci mu dali z buta.

I prawidlowo.

R.

A po co mieli go braæ? ¯eby wszystkich zanudza³ "opowie¶ciami" o tym jak wysadza³ w Nowej Hucie? Nie zaraz to nie by³o w Nowej Hucie i wcale nie wysadza³.. Kurtka na wacie - on sam nie wie. :-D
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-09 08:27:50
Autor: Antenka
Niesio³oski znowu ³¿e
On 9 Lis, 17:16, rAzor <porucznik.rzew...@kobyla.com.ru> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - raff raczy napisa :

> Przeciez to nie zadna tajemnica ze Trep Niesiolkowaty tak pluje na
> Kaczynskich, bo sie chcial zapisac a ci mu dali z buta.

> I prawidlowo.

> R.

A po co mieli go bra ? eby wszystkich zanudza "opowie ciami" o tym jak
wysadza w Nowej Hucie? Nie zaraz to nie by o w Nowej Hucie i wcale nie
wysadza .. Kurtka na wacie - on sam nie wie. :-D

Lepiej niech opowie jak bardzo "kocha³" swoj± ex-narzczon± :D.

Antenka

Data: 2010-11-09 17:31:11
Autor: rAzor
Niesio³oski znowu ³¿e
Darz bór! U¿ytkownik... he he - Antenka raczy³ napisaæ:
[...]

Musia³ bardzo j± kochaæ, skoro ka¿demu siê z tej mi³o¶ci musia³ trochê pozwierzaæ. ;-)
--
Sátoraljaújhely

Niesiołoski znowu łże