Niesiołowski wyzywa Piechocińskiego

Data: 2015-09-16 20:23:42
Autor: u2
Niesiołowski wyzywa Piechocińskiego
żrą się, bardzo mnie to bawi:)))

http://niezalezna.pl/70968-ostatnie-podrygi-koalicji-po-psl-niesiolowski-wyzywa-piechocinskiego-jest-podly-i-glupi

Politykom Platformy Obywatelskiej na kilka tygodni przed wyborami ewidentnie puszczają nerwy. Nic dziwnego – z partii odchodzą kolejni posłowie, a sondaże niezmiennie pokazują ogromną przewagę Prawa i Sprawiedliwości nad ugrupowaniem Ewy Kopacz. Oczywiście w mediach pieklił się Stefan Niesiołowski. Jednak teraz parlamentarzysta PO nie zaatakował zwyczajowo opozycji, a szefa koalicyjnego PSL – Janusza Piechocińskiego.

Niesiołowski bezpardonowo zaatakował wicepremiera w Superstacji.

     Piechociński się nie nadaje. Jest po prostu niepoważnym człowiekiem, kłamie, jest podły. Tego rodzaju oskarżeń bezkarnie nie wolno. Jest po prostu niepoważnym człowiekiem, podłym i głupim

– powiedział poseł Platformy Obywatelskiej.

Jakie oskarżenia Niesiołowski miał na myśli?

     Dla mnie Piechociński jest człowiekiem, który nie nadaje się na swoje stanowisko. Jeżeli on się ośmielił na wystąpieniu na kongresie porównać mnie do Macierewicza, to ja panu Piechocińskiemu przypominam, że nie oskarżyłem nikogo, że jest agentem, że ja nie mówiłem, że Rosja nam wypowiedziała wojnę, że ja nie zdemolowałem polskiego wywiadu, nie płaci ministerstwo milionów za przeproszenie za moje słowa. On bezczelnie ośmielił się... Piechociński, minister w naszym rządzie porównać mnie do Macierewicza. Za to moim zdaniem nie zasługuje na szacunek

– stwierdził Niesiołowski.

Szef ludowców był zaskoczony zachowaniem swojego koalicyjnego kolegi.

     Jak porównałem Stefana Niesiołowskiego do kandydata na ministra obrony, to gdzie to jest złe uczucie? Nie. Stefan Niesiołowski tak jak Antoni Macierewicz jest krwistym politykiem o dużym temperamencie i dużej rozpiętości języka

– powiedział Superstacji Janusz Piechociński.

Wymianę „uprzejmości” między koalicjantami skomentował Marek Suski z Prawa i Sprawiedliwości.

     To jeżeli w koalicji już są takie stosunki, że tam jest wojna na noże i krew się leje wiadrami, to zdaje się, że trzeba skończyć tę kompromitację dla Polski

– spuentował zachowanie Niesiołowskiego i Piechocińskiego poseł PiS.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Niesiołowski wyzywa Piechocińskiego