Niesiołowski z ochroną po wpisie ojc a radnego z PO

Data: 2010-10-25 19:53:03
Autor: raff
Niesiołowski z ochroną po wpisie ojc a radnego z PO
"Padały słowa <trolle>, <donosiciele> i ojciec nie wytrzymał tego
obrażania mojej osoby i mojej rodziny, która jest od miesięcy
szykanowana za bycie w opozycji do obecnych władz Krosna. Chciał
zasugerować, że najchętniej by się pozbyto po prostu opozycji w Krośnie.
Być może zabrakło w jego wpisie znaku zapytania, popełnił błąd, który
wynika z braku wiedzy jak posługiwać się komputerem. Tata jest starszym,

Tata nie umie poslugowac sie komputerem, zabraklo znaku zapytania. Biedny. Tylko kto uwierzy w te brednie ?

R.

Niesiołowski z ochroną po wpisie ojc a radnego z PO