Niesioł się zapluł :)

Data: 2010-07-05 12:04:39
Autor: Neko
Niesioł się zapluł :)

Data: 2010-07-05 12:20:20
Autor: CeSaR
Niesioł się zapluł :)
Dla dobra chyba wszystkich Niesiołowski wraz z Palikotem powinni zostać osadzeni gdzieś daleko. Bardzo daleko.
To co się dzieje z Niesiołowskim to już po prostu kliniczny przypadek jakichś depresyjno-maniakalnych zachowań. A Palikot - cóż, każdy PR jest dobry aczkolwiek niektóre są po prostu głupie. Palikot ma same głupie.

Data: 2010-07-05 12:22:39
Autor: Neko
Niesioł się zapluł :)
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał

[...]

Zagrania Palikota sa prymitywne. Trafia w target dresiarski.

Kazdy kto ma troche kultury przejdzie obok Palikota znieszmaczony.

Data: 2010-07-05 12:47:23
Autor: zazolty
Niesioł się zapluł :)

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0sbqf$799$1news.onet.pl...
[...]

Jak również w antyklerykalny.
A to nie jedno i to samo. No niestety dla Ciebie i Twoich uproszczeń.

Ma tyle samo kultury, co niektórzy księża przed wyborami.

Data: 2010-07-05 13:26:51
Autor: jadrys
Niesioł się zapluł :)
W dniu 2010-07-05 12:20, CeSaR pisze:
[...]

Jednak to tylko z ich ust można czasem usłyszeć słowo prawdy.. Naprawdę wolisz oglądać i słuchać np. W. Pawlaka od Palikota, Niesiołowskiego ew. Leppera??

Data: 2010-07-05 13:41:56
Autor: CeSaR
Niesioł się zapluł :)
Jednak to tylko z ich ust można czasem usłyszeć słowo prawdy.. Naprawdę wolisz oglądać i słuchać np. W. Pawlaka od Palikota, Niesiołowskiego ew. Leppera??

Chciałbym mieć i treść i formę. Nie interesuje mnie ani słodkie pierdolenie ani prawda ubrana w słowa godne obszczymura.
Wczoraj oglądając studio wyborcze w tvn24 był wywiad z Niesiołem i Jakubiakową. Niesiołowskiego słuchałem tak długo, jak długo zajęło mi znalezienie na kanapie pilota i przełączenie kanału w telewizorni. Temu gościowi z zaplucia już oczy wypadają. Więc choćby mówił prawdę - nie potrafię. Sorry, po prostu nie mogę na niego patrzeć i słuchać go. Palikot to kolejny okaz. Bartoszewski - następny. Kurski to to samo tylko z drugiej strony.

Data: 2010-07-05 19:32:21
Autor: jadrys
Niesioł się zapluł :)
W dniu 2010-07-05 13:41, CeSaR pisze:
[...]

Ja z kolei odwrotnie - wolę słuchać polityków z tzw. jajami - tych którzy nie mówią półgębkiem. Zupełnie nie trawię tyrad wygłaszanych przez osobników typu Pawlaka czy J. K. Bieleckiego..

Data: 2010-07-05 23:04:47
Autor: matusm
Niesioł się zapluł :)

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0t4vr$ggm$1news.onet.pl...
[...]

Niesol ma takie jaja ze nawet  zkapowal wlasna narzeczona, i dalej wspiera sbekow,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-07 23:51:56
Autor: jadrys
Niesioł się zapluł :)
  W dniu 2010-07-05 23:04, matusm pisze:

[...]

A może ta jego narzeczona działała przeciwko Polsce, i na dodatek brała za to pieniądze od CIA? To masz mu za złe? Każdy uczciwy Polak postąpiłby podobnie.

Data: 2010-07-06 08:54:58
Autor: CeSaR
Niesioł się zapluł :)
Ja z kolei odwrotnie - wolę słuchać polityków z tzw. jajami - tych którzy nie mówią półgębkiem. Zupełnie nie trawię tyrad wygłaszanych przez osobników typu Pawlaka czy J. K. Bieleckiego..

Powiedziałem: i treść i formę. Pawlak i Bielecki to "great pretenders" :-)

Data: 2010-07-07 23:54:13
Autor: jadrys
Niesioł się zapluł :)
  W dniu 2010-07-06 08:54, CeSaR pisze:
[...]

Oczywiście ten Pawlak czy Bielecki byli tylko przykładem. Takich słownych "męczypipów" są w naszej polityce całe tabuny.

Niesioł się zapluł :)