Niesiol zjebal Wildsteina

Data: 2009-04-03 21:17:24
Autor: Zennon
Niesiol zjebal Wildsteina
kolejny akt antysemityzmu? W koncu Wildstein to ukochany przez polska prawice zyd.

Zennon

Data: 2009-04-04 07:48:16
Autor: Scoffer
Niesiol zjebal Wildsteina
On Fri, 3 Apr 2009 21:17:24 +0200, "Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote:

kolejny akt antysemityzmu? W koncu Wildstein to ukochany przez polska prawice zyd.

 nie wiem czy zyd, ale na pewno jest oblesny...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-04 08:00:23
Autor: konserwator
Niesiol zjebal Wildsteina

Uzytkownik ""Scoffer <he®sk>"" <%?brednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:v3tdt4tbmstjbab5t9pokhn5n46en61n834ax.com...
[...]

Ciesze sie, ze sie zgadzamy co do Niesloloskiego (goscia co zakapowal swoja nazeczona)

rym

Niesiol zjebal Wildsteina