Niesiołowski: Brzydzę się Kaczyńskim.

Data: 2009-11-30 00:01:07
Autor: matusm
Niesiołowski: Brzydzę się Kaczyńskim.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:heumdc$n8t$1news.onet.pl...
"Kaczyński to człowiek, z którym nie chciałbym mieć żadnych kontaktów. Niejednokrotnie kłamał na mój temat, mimo że wie, jaka była prawda" - mówi w wywiadzie dla tygodnika "Wprost" Stefan Niesiołowski. Wicemarszałek Sejmu dodaje nawet, że "brzydzi się" prezesem Prawa i Sprawiedliwości.

"Oskarżał mnie o donosicielstwo. W książce, na którą się powoływał, jestem przedstawiony przyzwoicie. Może nie jako bohater, bo nie byłem bohaterem, ale jako przyzwoity człowiek. Podobnie kłamie, że go prosiłem o umieszczenie mnie na liście PiS" - mówi polityk Platformy.

W rozmowie z "Wprost" Niesiołowski podkreśla, że od dziesięciu lat nie zamienił z Jarosławem Kaczyńskim jednego słowa. "Brzydzę się nim. Należy do tej kategorii ludzi, których nie chcę w ogóle widzieć koło siebie" - mówi wicemarszałek Sejmu w odpowiedzi na pytanie, czy byłby się w stanie porozumieć z prezesem Prawa i Sprawiedliwości.

"Ich też nie chciałbym wymieniać, bo im zaszkodzę" - ironizuje na temat swych "ulubionych" polityków lewicy. Szefa SLD Grzegorza Napieralskiego nazywa nawet "małym dyktatorkiem, takim małym Kaczyńskim".

http://www.dziennik.pl/polityka/article493503/Niesiolowski_Brzydze_sie_Kaczynskim.html

Przemek

Mam podobne odczucia do marszałka Niesiołowskiego. Jarosław Kaczyński to mały, w każdym znaczeniu tego słowa, zakłamany, obłudny karzeł, pozbawiony jakichkolwiek zasad moralnych. Nigdy w zyciu nie podałbym ręki komuś takiemu. Tfu!

Niesolowski vek Myszkin  moze najwyzej dalej donosic SB o  wlasnej narzeczonej  bo ciagle jest na uslugach,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Niesiołowski: Brzydzę się Kaczyńskim.