Niesiołowski: BrzydzęsięKaczyńskim.

Data: 2009-11-30 08:38:37
Autor: cytryna
Niesiołowski: BrzydzęsięKaczyńskim.
"Kaczyński to człowiek, z którym nie chciałbym mieć żadnych kontaktów. Niejednokrotnie kłamał na mój temat, mimo że wie, jaka była prawda" - mówi w wywiadzie dla tygodnika "Wprost" Stefan Niesiołowski. Wicemarszałek Sejmu dodaje nawet, że "brzydzi się" prezesem Prawa i Sprawiedliwości.

"Oskarżał mnie o donosicielstwo. W książce, na którą się powoływał, jestem przedstawiony przyzwoicie. Może nie jako bohater, bo nie byłem bohaterem, ale jako przyzwoity człowiek. Podobnie kłamie, że go prosiłem o umieszczenie mnie na liście PiS" - mówi polityk Platformy.

W rozmowie z "Wprost" Niesiołowski podkreśla, że od dziesięciu lat nie zamienił z Jarosławem Kaczyńskim jednego słowa. "Brzydzę się nim. Należy do tej kategorii ludzi, których nie chcę w ogóle widzieć koło siebie" - mówi wicemarszałek Sejmu w odpowiedzi na pytanie, czy byłby się w stanie porozumieć z prezesem Prawa i Sprawiedliwości.

"Ich też nie chciałbym wymieniać, bo im zaszkodzę" - ironizuje na temat swych "ulubionych" polityków lewicy. Szefa SLD Grzegorza Napieralskiego nazywa nawet "małym dyktatorkiem, takim małym Kaczyńskim".
 http://www.dziennik.pl/polityka/article493503/Niesiolowski_Brzydze_sie_Kaczynsk
im.html

Przemek

Jak tu sie nie brzydzić genetycznego oszusta intelektualnego:
"
Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania.
Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę.
Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić. Tam są moi przyjaciele. (...) Samego PiS nie chcę oceniać, jest tam dużo wspaniałych ludzi.

Stefan Niesiołowski - w wywiadzie "Naśladujmy Litwę", Życie 01.08.2001

Platforma jest przede wszystkim wielką mistyfikacją. (...) W istocie jest takim świecącym pudełkiem. Mamy do czynienia z elegancko opakowaną
recydywą tymińszczyzny lub nowym wydaniem Polskiej Partii Przyjaciół Piwa, której kilku liderów znakomicie się odnalazło w PO.

Stefan Niesiołowski - "Świecące pudełko", Gazeta Wyborcza 19.09.2001 Tak uważał S. Niesiołowski, PO się szybko skończy bo jest jak wszystkie partie które spaja cynizm hipokryzja i konformizm, ładny ancymonek ten Niesiołowski - zmienia partie jak rękawiczki...ciekawe czy jeszcze tak uważa bo fakty są takie że PO się właśnie kończy i ciągnie Tuska za uszy na dno bagna przegranych wyborów:

"PO najprawdopodobniej skończy tak jak wszystkie ruchy które spaja jedynie cynizm hipokryzja i konformizm"

Stefan Niesiołowski (GW nr 168 wyd.warszawskie 20.07.2001)

"(ugrupowanie)...dające popisy hipokryzji i cynizmu, dość skutecznie żerujące na znanych fobiach, ignorancji i naiwnej wierze ludzi zniechęconych do polityki"
Wie ten prymitywny ogór co mówi, pogratulować PO wicemarszałka-wariata oraz kausia.

--

Niesiołowski: BrzydzęsięKaczyńskim.