Niesio³owski: Macierewicz do psychoanalityka

Data: 2010-10-04 18:46:10
Autor: awe
Niesio³owski: Macierewicz do psychoanalityka
Ok pod warunkiem ze wczesniej niesiolowski sie uda. Ten gnoj zawsze mnie smieszyl. Niby taki normalny on jest lol
awe

Data: 2010-10-04 21:59:39
Autor: Kaczysta
Niesio³owski: Macierewicz do psychoanalityka

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8d04c$t5v$1news.onet.pl...
Ok pod warunkiem ze wczesniej niesiolowski sie uda. Ten gnoj zawsze mnie smieszyl. Niby taki normalny on jest lol
awe
on jest raczej ma³o ¶mieszny - wystarczy popatrzeæ na Niesio³owskiego: on ma w oczach ob³êd!
AZ

Data: 2010-10-04 22:06:02
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Niesio³owski: Macierewicz do psychoanalityka
U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4caa322e$0$22807$65785112news.neostrada.pl...
on jest raczej ma³o ¶mieszny - wystarczy popatrzeæ na Niesio³owskiego: on ma w oczach ob³êd!

Nic dziwnego bo ten jebany debil chcial przywrocenia rzydowsko-stalinowskiej komunistycznej cenzury w Polsce razem z Chojnowskim
Ciekawe czy ten pojebany profeSSor Niesilowski, ktury jebal w mediach mojom kolezanke Joasie Senyszyn to pamienta?
Pamietnasz chuju Niesiolowski?
Tfu!
A gdzie
waluta EUR obiecana Polakom do 2009 przez wgnieciony w bloto KUREWSKI PiS?
WY KURWY ZLODZIEJE BANDYCI z POLSKI i ZSRR niby SLOWIANIE?
A jednak bandziory a nie Slowianie.
Tfu!
SRAM NA WAS WIELKOM KUPE BANDZIORY!

Data: 2010-10-05 16:30:23
Autor: cirrus
[...]

Eeee, daleko mu do binladenowego "u¶miechu" Macierewicza.

--
stevep

Niesio³owski: Macierewicz do psychoanalityka