Niesiolowski liczy

Data: 2010-02-04 09:37:35
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Niesiolowski liczy
- To jest juz straszliwie nudne. Jesli kilkadziesiat osób mówi na temat
jednego faktu, to zawsze sa róznice w w zeznaniach. Licze na zmeczenie
opinii publicznej – powiedzial Stefan Niesiolowski, komentujac prace
sejmowej komisji sledczej do spraw afery hazardowej. Jak ocenil
wicemarszalek Sejmu, PiS robi z komisji komitet wyborczy.
http://wiadomosci.onet.pl/2123478,11,posel_po_licze_na_zmeczenie_opinii_publicznej,item.html

-- --
Skad w polityce tylu Niesiolow?  System selekcji demokratycznej
dziala z odroconym napedem, czy Polacy to skonczone matoly?

AR

Data: 2010-02-04 10:00:56
Autor: Prawusek
Niesiolowski liczy
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message
[...]

W wszystkich partiach zawsze sa chujki do odstrzalu, nikt nie pozbedzie sie
takiej tarczy chroniacej wiekszych chuji przed przedwczesnym odstrzalem.

Data: 2010-02-04 10:14:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Niesiolowski liczy

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

sie
takiej tarczy chroniacej wiekszych chuji przed przedwczesnym odstrzalem.

  Wniosek jest prawdopodobnie taki, ze sam system partyjny jest
  szkodliwy dla kraju, a poniewaz jest on jedynym przynoszacym
  uczestnikom politycznych dzialan, wszystkie partie obawiaja sie
  JOW jak diabel swieconej wody.  Nie sadze, by JOW mozna
  bylo zaprowadzic w sposob bezkonfliktowy.  Przypominam sobie
  n.p. sen. Romaszewskiego, ktory upieral sie przy zasadnosci
  t.zw. krajowych list wyborczych.  Jesli ci lepsi tak sie zachowuja,
  to co dopiero sadzic o pozostalych?

  AR

Data: 2010-02-04 10:31:13
Autor: Prawusek
Niesiolowski liczy

> [...]

  n.p. sen. Romaszewskiego, ktory upieral sie przy zasadnosci
  t.zw. krajowych list wyborczych.  Jesli ci lepsi tak sie zachowuja,

    Trzeba zmienic i konstytucje i ordynacje, która powinna stac sie czescia
konstytucji. Oczywiscie JOW.
    Trzeba zadbac o takie zabezpieczenie procesu wyborczego, aby nie byly
mozliwe oszustwa wyborcze. Dawno pisalem, a teraz staje sie to technicznie
dostepne, zwlaszcza z dowodami osobistymi z profilami osobowymi, aby
zniknely komisje wyborcze i sporo organów przedstawicielskich. Glosowanie
odbywaloby sie w terminalach w gminach. Wykluczajace istnienie kart
wyborczych, glosowanie na "dwie rece", czy glosowanie nieboszczyków.
Glosujacy z dowodem osobistym (to dobry sposób na obcych) móglby glosowac w
dowolnym miejscu Polski lub w jej przedstawicielstwach na listy z jego
miejsca zameldowania.

Data: 2010-02-04 10:37:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Niesiolowski liczy

> [...]

Glosujacy z dowodem osobistym (to dobry sposób na obcych) móglby glosowac
dowolnym miejscu Polski lub w jej przedstawicielstwach na listy z jego

   Kto musialby sprawowac wladze w kraju, by zmiana konstytucji
   w kierunku pozadanym ze wzgledu na dobro panstwa byla
   mozliwa?  Ja takiej formacji politycznej nie widze nawet na horyzoncie.

   AR

Data: 2010-02-04 15:05:28
Autor: cirrus
Niesiolowski liczy
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:b1663$4b6a8779$54702a04$17697news.chello.at...
[...]

Jezeli chce im sie sluchac kretynskich pytan komisji to zdecydowanie matoly.

--
stevep

Data: 2010-02-04 20:39:29
Autor: matusm

[...]