Niesio³owski vs Wildstein

Data: 2009-04-05 00:08:16
Autor: Lorn
Niesio³owski vs Wildstein
http://tnij.org/forum_debata

Debata to za du¿e s³owo... Pyskówka. Politycznie niepoprawnie, ostentacyjne wyj¶cie redaktora, chyba równie¿ nie na poziomie... Mog³o byæ ciekawiej.

Data: 2009-04-05 00:19:00
Autor: matusm
Niesio³owski vs Wildstein

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:gr8kro$s9p$1news.interia.pl...
http://tnij.org/forum_debata

Debata to za du¿e s³owo... Pyskówka. Politycznie niepoprawnie, ostentacyjne wyj¶cie redaktora, chyba równie¿ nie na poziomie... Mog³o byæ ciekawiej.

W ten sposob dalej rzadza konfidenci,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-05 00:56:55
Autor: rAzor
Niesio³owski vs Wildstein
U¿ytkownik Lorn napisa³:
http://tnij.org/forum_debata

Debata to za du¿e s³owo... Pyskówka. Politycznie niepoprawnie, ostentacyjne wyj¶cie redaktora, chyba równie¿ nie na poziomie... Mog³o byæ ciekawiej.

Zgadzam siê - Bronek powinien wstaæ, podej¶æ do tego splutego debila i strzeliæ w ryj, tylko tak z sercem, ¿eby siê ta ¶winia krwi± zala³a.
--
Z lewactwem siê nie dyskutuje, lewactwo wali siê w ryj w obronie w³asnej.
Nie p³aka³em po Geremku.

Data: 2009-04-05 00:58:20
Autor: Zennon
Niesio³owski vs Wildstein

U¿ytkownik "rAzor" <dam.po.ryju.lewakowi@za.free.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gr8nml$vjq$1news.interia.pl...
[...]

Ooo!!! Azor sie zdradzil ze swoimi filosemickimi sklonnosciami. To wiele tlumaczy.

Zennon

Data: 2009-04-05 01:00:44
Autor: rAzor
Niesio³owski vs Wildstein
U¿ytkownik Zennon napisa³:
[...]

I na dodatek antykatolickie - bo takiego oszo³omskiego mohera jak Niesio³ to z gromnic± szukaæ.

Data: 2009-04-05 01:07:29
Autor: Zennon
Niesio³owski vs Wildstein

U¿ytkownik "rAzor" <dam.po.ryju.lewakowi@za.free.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gr8ntq$vjq$2news.interia.pl...
U¿ytkownik Zennon napisa³:
[...]

Lewak, filosemita, antykatolik. Brawo Azor !!! Kiedy czerwona legitymacje z pawlacza wyciagniecie ?

Zennon

Data: 2009-04-05 01:12:28
Autor: rAzor
Niesio³owski vs Wildstein
U¿ytkownik Zennon napisa³:
[...]

Nie bêdê zagl±da³ do twojej szafy. Grzebanie w damskich fata³aszkach jest dla mnie krêpuj±ce.

Data: 2009-04-05 01:19:58
Autor: Zennon
Niesio³owski vs Wildstein
[...]

Azor!!! Znalazlem Twoj dyplom WUMLu !!!

"Leninowskie zasady budowanictwa partyjnego - bardzo dobry"
"Retoryka i zasady poprawnej wymowy - dobry"
"Teoria propagandy - bardzo dobry"
"Metodyka propagandy - dobry"
"Techniczne srodki nauczania w procesie szkolenia partyjnego - bardzo dobry"

No brawo Azor !!! Rzucili Was na odpowiedzialny odcinek !!! Pracujcie dalej! Partia o Was pamieta.

p.s. podeslac Ci ksero? A moze ktos z grupy chce?

Zennon

Data: 2009-04-05 01:30:51
Autor: rAzor
Niesio³owski vs Wildstein
U¿ytkownik Zennon napisa³:
[...]

W *twojej* szafie? Interesuj±ce.
I jak¿e wymowne. he he he

Data: 2009-04-05 01:34:25
Autor: Zennon
Niesio³owski vs Wildstein

[...]

Na smietniku, ze Twoim blokiem. I przy takich ocenach wyrzucasz tak cenna pamiatke? Dzieciom bys pokazal ! Kolegom z pracy sie pochwalil. Jak sie jest takim zdolnym, to trza sie pokazywac i chwalic, a nie wstydzic.

Zennon

Data: 2009-04-05 01:42:11
Autor: rAzor
Niesio³owski vs Wildstein
U¿ytkownik Zennon napisa³:
[...]

Dziwne - w³a¶nie w oknie pali³em "elema" i widzia³em jakiego¶ zaszczanego ³achudrê przy hasioku. Ale widaæ by³o, ze papierem gardzi³. Po ile tera aluminium, Zenu¶?

Data: 2009-04-05 07:55:26
Autor: Panslavista
Niesio³owski vs Wildstein
U¿ytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> [...]

dalej!
Partia o Was pamieta.

p.s. podeslac Ci ksero? A moze ktos z grupy chce?

Mi mo¿esz przys³aæ. Zawsze lubi³em ogl±daæ portret ca³ej postaci, a nie
tylko popiersie...

Data: 2009-04-05 08:11:03
Autor: antyanatinae
Niesio³owski vs Wildstein
U¿ytkownik "rAzor" <dam.po.ryju.lewakowi@za.free.com> napisa³

Nie bêdê zagl±da³ do twojej szafy. Grzebanie w damskich fata³aszkach jest dla mnie krêpuj±ce.

Jasne, wola³e¶ u pra³ata, pomimo, ¿e by³ TW.

P.
--

Pose³ Janusz Palikot o  braciach Kaczyñskich:
"Dajemy siê oszukiwaæ durnym bli¼niakom"

Data: 2009-04-05 10:24:05
Autor: boukun
Niesio³owski vs Wildstein

[...]

Bronek, ale se powiedzia³.
Co ty tak za KORnikami obstajesz?

boukun

Data: 2009-04-05 08:24:08
Autor: konserwator
Niesio³owski vs Wildstein

[...]

Ale ten Niesioloski to prymityw.
Dajcie mu jabola to sie moze  chlopak uspokoi...

rym

Data: 2009-04-05 09:11:46
Autor: antyanatinae
Niesio³owski vs Wildstein

U¿ytkownik "konserwator" <djmac§don¨Èald@algonet.se> napisa³

Ale ten Niesioloski to prymityw.
Dajcie mu jabola to sie moze  chlopak uspokoi...

To sposób dobry dla Kruk, Karskiego, Gosiewskiego, Kaczyñskiego, Zbonikowskiego, £atasa itp. Poza tym ka¿dy s±dzi wg. siebie.

P.

Data: 2009-04-05 09:35:54
Autor: konserwator
Niesio³owski vs Wildstein

U¿ytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gr9ljk$297$1inews.gazeta.pl...

[...]

Palikot to ten gosc co na niego studenci i emeryci wplacali po 200000 z³? On produkuje te kwachy ci pija Niesioloski?

rym

Data: 2009-04-05 09:51:10
Autor: antyanatinae
Niesio³owski vs Wildstein

U¿ytkownik "konserwator" <djmac§don¨Èald@algonet.se> napisa³

Palikot to ten ...

Tak, ci których wymieni³em, to zachlani cz³onkowie pis.

P.