Nieskuteczne usuwanie usterek przez dewel opera a okres rękojmi

Data: 2013-04-18 20:51:44
Autor: Michał
Nieskuteczne usuwanie usterek przez dewel opera a okres rękojmi
Witam,

Mam takie szybkie pytanie do Was: deweloper od ponad roku usuwa usterki w moim mieszkaniu. Do tej pory nie udało mu się sprawy zakończyć. W czerwcu kończy mi się trzyletni okres rękojmi. Czy nadal mogę oczekiwać skutecznego usunięcia zgłoszonych usterek?

--
pzdr,
michal

Data: 2013-04-19 00:01:25
Autor: iusr
W dniu 2013-04-18 20:51, Michał pisze:
[...]

jak nie usunal, to nie usunie, ale jesli chodzi o przerwanie biegu
rekojmi, to moze to pomoze:

Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 5 lipca 2002 r. III CZP 39/02

Nieskuteczne usuwanie usterek przez dewel opera a okres rękojmi