Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).

Data: 2009-09-15 19:44:47
Autor:
Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
Zlituj się i nie wypisuj takich rzeczy, bo to póxniej zostanie w sieci i  ktoś nieświadomy może zastyoswać się do tej rady, czym narazi sie na  odpwoiadzialność karną z tutułu przywłaszczenia cudzej rzeczy.

Tak ? To powiedz w jakis spaosb w miare szybko odzyskac naleznosc ??
Wytoczenie procesu i jego trwanie potrwa przy dobrych wiatrach miesiacami.  Zwlacza jezeli wlasciciel
wyjechal dajmy na to za granice. Jezeli wyjechal to komornik moze miec  problemy z wyegzekwowaniem naleznosci.
Poza tym przywłaszczenie musi mieć charakter trwały, co oznacza  wystąpienie po stronie sprawcy animi rem sibi habendi. Brak takiego  zamiaru przy równoczesnym władaniu rzeczą cudzą i korzystaniu z niej może  rodzić jedynie odpowiedzialność sprawcy za wykroczenie polegające albo na  niezawiadomieniu właściwego urzędu o znalezieniu rzeczy (art. 125  kw)[odpada], albo na samowolnym użyciu cudzej rzeczy ruchomej (art. 127  kw). To ostnie jest scigane na podstawie poszkodowanego, z ktorym nie ma  kontaktu i jest winny naleznosc warsztatowi. Trudno mowic rozniez o  osiagnieciu korzysci majatkowej bowiem reszta zostanie przelana na konto  sadu.

Na razie robie wywiad w miejscu zamieszkania klienta. Dla mnie jest sprawa calkiem dziwna. Silnik jest u mnie, zadatek niemaly tez.
Nie ma zadnego dokumentu, ze ten silnik jest u mnie.
Wszystko bylo na slowo.
Klient od poczatku byl troche dziwny.
Opowiadal jak sprowadza kontenerami auta z licytacji w USA.
Przy nas przez komorke dogadywal kupno jakiejs nieruchomosci.
Przyjezdzal niezlymi furami. Robil niezle wrazenie.
Moze faktycznie go zamkli. Zobaczymy.
 Ale faktycznie dylemat jest. Co dalej.
Pierwszy raz spotykam sie z takim czyms i tez nie slyszalem.
Jurek
http://krakow.gumtree.pl/c-Firmy-Us-ugi-inne-us-ugi-Diesel-
remonty-silnikow-remont-naprawy-diagnostyka-W0QQAdIdZ65505275

Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).