Data: 2013-04-28 20:38:32 | |
Autor: tᴏ | |
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdw uywanych | |
WOJO wrote:
a. czujników cofania przód i tył (żona obiecuje się wziąć za naukę Tył to powiedzmy rozumiem, chociaż w jednym aucie mam, w drugim nie i w sumie dla mnie bez różnicy. Ale przód? Po co Ci czujniki z przodu? d. elektrycznie podgrzewana szyba przednia i tylna - ewentualnie można W przedniej są znacznie cieńsze druciki niż w tylnej, lubi się to czasem zepsuć i potem wkurwia -- a taka szyba jest droga. 2.Subaru Legacy - mało na rynku wtórnym, silnik 2.0 prosty do Odpuść sobie, zbyt egzotyczne. To jest auto dla tych, którzy właśnie chcą ten napęd na 4 koła. 5.Audi To wyższa klasa niż cała reszta, też odpuść, drogie w eksploatacji. -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ |
|
Data: 2013-04-28 23:44:21 | |
Autor: WOJO | |
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych | |
a. czujników cofania przód i tył (żona obiecuje się wziąć za naukę Tył to powiedzmy rozumiem, chociaż w jednym aucie mam, w drugim nie i w To wyobraź sobie teraz żonę (158cm) siedzącą za kółkiem i nie widzącą skraju maski... d. elektrycznie podgrzewana szyba przednia i tylna - ewentualnie można W przedniej są znacznie cieńsze druciki niż w tylnej, lubi się to czasem Rozwiązanie z Forda znam i nie specjalnie mi odpowiada. Miałem raczej na myśli podgrzewane miejsca parkowania wycieraczek (rozwiązanie z Subaru) - dzięki temu unikam wkurzającego zatrzymywania się i odladzania wycieraczek podczas opadów marznącego deszczu. 2.Subaru Legacy - mało na rynku wtórnym, silnik 2.0 prosty do Odpuść sobie, zbyt egzotyczne. To jest auto dla tych, którzy właśnie chcą Nigdy nie jeździłem autem z takim napędem - nie specjalnie mi to przeszkadzało. Domyślam się, że nisko położony ze względu na silnik, punkt ciężkości, powinien powodować rewelacyjne odczucia trakcyjne. Jednak zwróciłem uwagę na tę markę właśnie ze względu na chore ceny Hondy. Stylistyka i jakość materiałów mnie urzekła. Nawet w najuboższej wersji tapicerki materiałowej, wszystko było wykonane nadzwyczaj dobrze. Nic nie skrzypi, jak ma to miejsce w Toyocie Avensis II 5.Audi To wyższa klasa niż cała reszta, też odpuść, drogie w eksploatacji. OK.Nie brałem specjalnie pod uwagę, ale wpadło w oko kilka ładnie utrzymanych egzemplarzy. -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ |
|
Data: 2013-04-28 21:59:43 | |
Autor: masti | |
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdw uywanych | |
Dnia pięknego Sun, 28 Apr 2013 23:44:21 +0200 osobnik zwany WOJO napisał:
a. czujników cofania przód i tył (żona obiecuje się wziąć za naukę mamy w firmie kilkaset fordów i nie widziałem, żeby niedziałające grzanie przedniej szyby było zauważalnym problemem. Faktem jest, że powoduje spływanie wody, która zamarza na wycieraczkach i to już wkurza. Ale sumarycznie to fajny patent jest -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-04-29 00:07:47 | |
Autor: Artur Miller | |
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdw uywanych | |
Uytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa w wiadomoci news:klk64f$sca$14dont-email.me... Rozwizanie z Forda znam i nie specjalnie mi odpowiada. Miaem raczej na jezdzilem takim pare lat ... brakuje teraz mocno w zimie. zwlaszcza jak napada marzncy deszcz, ktory zamarznie na dobre na szybie. @ |
|
Data: 2013-05-08 21:36:42 | |
Autor: Jackare | |
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych | |
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:klk57i$qf9$1node1.news.atman.pl...
a. czujników cofania przód i tył (żona obiecuje się wziąć za naukę Mój bardzo dobry kolega ma legacy turbodiesel boxer, 4x4. Kupował nowe. Rzeczywiście ten samochód praktycznie wszędzie wjechał i wyjechał w każdych warunkach - oczywiście wszędzie tam gdzie racjonalnie rzecz ujmując można się pchać osobówką. Właściwości traktcyjne i komfort jazdy chwalił sobie bardzo. Robi on dziennie 120-300 km więc jazda z prędkościami powyżej 200 km/h z autem przyklejonym do jezdni była dla niego istotna. Samochód pomimo stosunkowo niewielkich rozmiarów oferuje przyzwoity komfort z tyłu. Miał problem z szybką dostępnością opon do tego samochodu. Po zakupie auta czekał na opony zimowe powyżej 1,5 miesiąca. Jeżeli chodzi o eksploatację - żadna z wizyt w ASO, nie kosztowała go mniej niż 2,5 tyś. W ubiegłym roku w lecie wydawało sie że strzeliła mu turbosprężarka. Strzeliło tam znacznie więcej i naprawę silnika wyceniono na 50 tyś zł. Ostatecznie kupił sobie nowy samochód bo nie mógł być bez auta. Do subka ściągnął sobie po chyba ponad pół roku poszukiwań silnik z jakiegoś rozbitka z zachodu. Też nie było to tanie, przypuszczam że w okolicach 25 tyś. Trzyma go teraz jako drugie auto do kręcenia się blisko domu bo sprzedawać się tego specjalnie nie opłaca. |