Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdw uywanych

Data: 2013-04-28 20:38:32
Autor: tᴏ
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdw uywanych
WOJO wrote:

a. czujników cofania przód i tył (żona obiecuje się wziąć za naukę
jeżdżenia), a w kombi mogą być nieodzowne, o kamerze cofania mogę
pomarzyć (chyba tylko Accord)

Tył to powiedzmy rozumiem, chociaż w jednym aucie mam, w drugim nie i w sumie dla mnie bez różnicy. Ale przód? Po co Ci czujniki z przodu?

d. elektrycznie podgrzewana szyba przednia i tylna - ewentualnie można
zastąpić webasto

W przedniej są znacznie cieńsze druciki niż w tylnej, lubi się to czasem zepsuć i potem wkurwia -- a taka szyba jest droga.

2.Subaru Legacy - mało na rynku wtórnym, silnik 2.0 prosty do
zagazowania, problematyczna i kosztowna regulacja zaworów w silnikach
DOHC - szklanki, dostępne na rynku wtórnym wersje słabo wyposażone,
stały napęd na 4 koła = wyższe spalanie.

Odpuść sobie, zbyt egzotyczne. To jest auto dla tych, którzy właśnie chcą ten napęd na 4 koła.

5.Audi
A6 C6 quattro - można trafić fajne wyposażenie, spotkałem się z opinią,
że spora ilość elektroniki potrafi (w odróżnieniu od aut japońskich) się
psuć, podobnie jak w subaru - stały napęd na 4 koła = wyższe spalanie

To wyższa klasa niż cała reszta, też odpuść, drogie w eksploatacji.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-28 23:44:21
Autor: WOJO
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
[...]

To wyobraź sobie teraz żonę (158cm) siedzącą za kółkiem i nie widzącą skraju maski...

[...]

Rozwiązanie z Forda znam i nie specjalnie mi odpowiada. Miałem raczej na myśli podgrzewane miejsca parkowania wycieraczek (rozwiązanie z Subaru) - dzięki temu unikam wkurzającego zatrzymywania się i odladzania wycieraczek podczas opadów marznącego deszczu.

[...]

Nigdy nie jeździłem autem z takim napędem - nie specjalnie mi to przeszkadzało. Domyślam się, że nisko położony ze względu na silnik, punkt ciężkości, powinien powodować rewelacyjne odczucia trakcyjne. Jednak zwróciłem uwagę na tę markę właśnie ze względu na chore ceny Hondy. Stylistyka i jakość materiałów mnie urzekła. Nawet w najuboższej wersji tapicerki materiałowej, wszystko było wykonane nadzwyczaj dobrze. Nic nie skrzypi, jak ma to miejsce w Toyocie Avensis II

[...]

OK.Nie brałem specjalnie pod uwagę, ale wpadło w oko kilka ładnie utrzymanych egzemplarzy.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-28 21:59:43
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 28 Apr 2013 23:44:21 +0200 osobnik zwany WOJO napisał:

[...]

mamy w firmie kilkaset fordów i nie widziałem, żeby niedziałające grzanie przedniej szyby było zauważalnym problemem. Faktem jest, że powoduje spływanie wody, która zamarza na wycieraczkach i to już wkurza. Ale sumarycznie to fajny patent jest

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-29 00:07:47
Autor: Artur Miller
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdw uywanych

Uytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa w wiadomoci news:klk64f$sca$14dont-email.me...
Rozwizanie z Forda znam i nie specjalnie mi odpowiada. Miaem raczej na
myli podgrzewane miejsca parkowania wycieraczek (rozwizanie z Subaru)
- dziki temu unikam wkurzajcego zatrzymywania si i odladzania
wycieraczek podczas opadw marzncego deszczu.

mamy w firmie kilkaset fordw i nie widziaem, eby niedziaajce grzanie
przedniej szyby byo zauwaalnym problemem. Faktem jest, e powoduje
spywanie wody, ktra zamarza na wycieraczkach i to ju wkurza. Ale
sumarycznie to fajny patent jest

jezdzilem takim pare lat ... brakuje teraz mocno w zimie. zwlaszcza jak napada marzncy deszcz, ktory zamarznie na dobre na szybie.

@

Data: 2013-05-08 21:36:42
Autor: Jackare
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:klk57i$qf9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mój bardzo dobry kolega ma legacy turbodiesel boxer, 4x4. Kupował nowe. Rzeczywiście ten samochód praktycznie wszędzie wjechał i wyjechał w każdych warunkach - oczywiście wszędzie tam gdzie racjonalnie rzecz ujmując można się pchać osobówką. Właściwości traktcyjne i komfort jazdy chwalił sobie bardzo. Robi on dziennie 120-300 km więc jazda z prędkościami powyżej 200 km/h z autem przyklejonym do jezdni była dla niego istotna.
Samochód pomimo stosunkowo niewielkich rozmiarów oferuje przyzwoity komfort z tyłu. Miał problem z szybką dostępnością opon do tego samochodu. Po zakupie auta czekał na opony zimowe powyżej 1,5 miesiąca. Jeżeli chodzi o eksploatację - żadna z wizyt w ASO, nie kosztowała go mniej niż 2,5 tyś. W ubiegłym roku w lecie wydawało sie że strzeliła mu turbosprężarka. Strzeliło tam znacznie więcej i naprawę silnika wyceniono na 50 tyś zł. Ostatecznie kupił sobie nowy samochód bo nie mógł być bez auta. Do subka ściągnął sobie po chyba ponad pół roku poszukiwań silnik z jakiegoś rozbitka z zachodu. Też nie było to tanie, przypuszczam że w okolicach 25 tyś. Trzyma go teraz jako drugie auto do kręcenia się blisko domu bo sprzedawać się tego specjalnie nie opłaca.

Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdw uywanych