Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych

Data: 2013-04-28 23:02:33
Autor: PiteR
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
na  ** p.m.s **  WOJO pisze tak:

Założony budżet to 30-40 tyś - spora rozpiętość, ale wolę teraz
zapłacić więcej i kilka lat mieć spokój.

Daj mi 40tyś będę Cię bezproblemowo woził przez dwa lata ;)

Spokoju nigdy nie będzie. Kup sobie dwa po 15tyś a dycha
zostanie na naprawy.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-04-28 23:53:30
Autor: WOJO
Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
Daj mi 40tyś będę Cię bezproblemowo woził przez dwa lata ;)

:)

Spokoju nigdy nie będzie. Kup sobie dwa po 15tyś a dycha
zostanie na naprawy.

To ja się jednak zaliczałem do tych szczęśliwców, którzy mieli spokój i bez większych problemów wyjeżdżali i wracali z trasy.
Owszem drobnostki zdarzały się, jak w każdym aucie. Można je było samodzielnie naprawić w odpowiednim czasie i cieszyć się z jazdy.
Pozdrawiam.
WOJO

Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych