Nieśmiertelny Kotor

Data: 2009-07-06 20:58:13
Autor: Cavallino
Nieśmiertelny Kotor
Nie wiem który to już raz, ale Kotor znowu podpisał nowy kontrakt z Lechem.
Nie wiem, czy oni specjalnie nie przedłużają mu co rok kontraktu żeby go ustawić na gorszej pozycji w negocjacjach o nowym, ale jego to widać nie zraża.
Tym razem oznacza to raczej koniec Turiny w Lechu, czterech bramkarzy zdecydowanie nie potrzebujemy.
No i współczuję Kasprzikowi - pewnie znowu za rok będzie musiał szukać klubu.
Na Kotora nie ma mocnych. ;-)

Data: 2009-07-06 23:57:37
Autor: gasper
Nieśmiertelny Kotor
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h2thg4$ek$1news.onet.pl...
Na Kotora nie ma mocnych. ;-)

a na końcu zostanie trenerem Lecha  :) albo wyżej

Nieśmiertelny Kotor