Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )

Data: 2010-02-04 01:45:02
Autor: DarekB
Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )

Użytkownik " Zbigniew" <gus_maxx@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hkaio5$npf$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Wprawdzie zadałem to pytanie już na "prawie" - ale z uwagi na duży problem,
chciałbym i tu spytać o radę, co począć z niesolidną sprzedającą - jacy/jakie
nieraz trafiają się na Allegro - nie będąc pewnym, na jakiej właściwie
podstawie osoba ta odmawia mi zwrotu pieniędzy, jednocześnie usiłując
wyciągnąć ode mnie jakieś "opłaty za składowanie". Ale od początku:

1. Na początku grudnia 2009 wziąłem udział w aukcji dot. jednego z przedmiotów
tejże osoby, i natychmiast przelałem oczekiwaną sumę pieniędzy (prawie 200,- zł.).

A tu wersja sprzedawcy (kupującego zresztą też):
http://allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=1003456&t=1003456
Darek

Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )