Niespłacona pożyczka

Data: 2009-10-17 20:24:06
Autor: SDD
Niespłacona pożyczka

Użytkownik "adam" <adam.w@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hbckl2$32g$1node2.news.atman.pl...
Witam,
udzieliłem pewnej osobie pożyczkę (poprzez aukcję allegro) w wysoko¶ci 3000zł - użytkownik miał oddać do 10 dni kwotę 3400zł. Niestety, ale minęło już kilka miesięcy, a kwota nie została zwrócona.

Do takich rzeczy to sa inne serwisy - np. www.monetto.pl
Nawet wspolpracuja z firmami windykacyjnymi.
Mogles chociaz zazadac weksla (oczywiscie podpisanego osobiscie, nei korespondencyjnie).

Wspolczuje naiwnosci.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-17 20:36:27
Autor: Liwiusz
Niespłacona pożyczka
SDD pisze:
[...]

   Albo z notarialnie po¶wiadczonym podpisem.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-19 07:52:52
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Niespłacona pożyczka
Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:36:27 +0200, Liwiusz napisał(a):

Mogles chociaz zazadac weksla (oczywiscie podpisanego osobiscie, nei korespondencyjnie).

   Albo z notarialnie poświadczonym podpisem.

dobre rozwiązanie!
słyszałem, że banki, w których wystawca weksla ma konto bieżące chętnie
kupują takie weksle, oczywiście nie należy spodziewać się atrakcyjnej ceny --
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php

Data: 2009-10-19 10:14:08
Autor: Liwiusz
Niespłacona pożyczka
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
[...]

   To pewnie zależy od banku, ale nie liczyłbym na to, że wiele chętnie kupi.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-18 00:05:18
Autor: scream
Niespłacona pożyczka
Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:24:06 +0200, SDD napisał(a):

Do takich rzeczy to sa inne serwisy - np. www.monetto.pl

No to że¶ teraz mu poradził... LOL :)

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Niespłacona pożyczka