Niespodzianka? :)

Data: 2011-05-29 19:31:38
Autor: tester
Niespodzianka? :)
Data: 2011-05-29 19:35:46
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "tester" <tester123@test.com> napisał w wiadomości news:op.vv86y0o6za92pxqwerty...

yamma to dla ciebie:

http://legia.com/www/index.php?akt=22904

ROTFL !!!
A to mu psikusa zrobili.

Ale w sumie Skorża zostaje zasłużenie, miał co prawda wpadki i to duże, ale w końcu zaskoczyło, po roku budowy drużyny, to wcale nie jest tak późno.
Smuda nie dał rady przez 3 lata, a miał łatwiej.
Widać że Legii mocno przeszkadzała presja, jak się jej pozbyli po wygraniu pucharu, to grali na luzie ładnie i skutecznie.

Data: 2011-05-29 13:17:45
Autor: Klepa
Niespodzianka? :)
On 29 Maj, 19:35, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Widać że Legii mocno przeszkadzała presja, jak się jej pozbyli po wygraniu
pucharu, to grali na luzie ładnie i skutecznie.

Litości, ten zespół jeżeli ma jakiś styl to ... dzida do przodu i może
coś się uda, jeszcze miesiąc temu grali padakę (zresztą z kimś lepszym
przeciwnikiem pewnie dalej tak będą grać). To najgorszy sezon od
kilkunastu lat jeżeli chodzi o ich grę (liczba porażek). To że dwa
ostatnie mecze zagrali z ... OSTATNIM I PRZEDOSTATNIM zespołem ligi to
ma oznaczać że grają ładnie i skutecznie, że coś im niby zaskoczyło?

Co do presji to niby nie będzie jej w przyszłym sezonie ??

Mają po prostu paru lepszych grajków jak na tą ligę i jak im Skorża
nie przeszkadza to coś im się uda. To że mają trzecie miejsce to chyba
jakiś cud. 11 porażek, kilka bardzo szczęśliwie wygranych meczy,
bilans dodatnich bramek pewnie przez 4 lub 5 kolejek (jak dobrze
pamiętam).

Klepa

Data: 2011-05-29 22:33:38
Autor: yamma
Niespodzianka? :)
Klepa wrote:

[...]

W dodatku gra defensywna to jakiś koszmar. Nawet dzisiaj Polonia miała rzut wolny, przy którym cała defensywa Legii zachowała się jakby byli na jakichś, kurwa, wczasach.
Wśród kibiców jest prawdziwy szok. Nikt nie wierzy w to co pieprzył Miklas. Wszyscy mówią, że poszło o to, że Weiss zmarginalizowałby Miklasa i Jóźwiaka i być może doprowadziłby do wyrzucenia ich z klubu. Podobno wszystko było już dogadane. Nawet transfery. Mieli przyjść Mucha, Velikonja, Holosko i Milinković. Podobno dzisiaj o 14.00 zadwonili do Weissa i poinformowali go, że nie są zainteresowani. Nie wiem ile prawdy jest w tych plotkach ale cała ta sprawa jest tak kuriozalna, że w dalszym ciągu nie mogę w to uwierzyć.
yamma

Data: 2011-05-29 13:47:00
Autor: Klepa
Niespodzianka? :)
On 29 Maj, 22:33, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

W dodatku gra defensywna to jakiś koszmar. Nawet dzisiaj Polonia miała rzut
wolny, przy którym cała defensywa Legii zachowała się jakby byli na jakichś,
kurwa, wczasach.
Ten rzut wolny to była komedia ..... i cud że zawodnik Polonii trafił
i Skabe.

[...]

Ja tego nie czaje. Wszyscy, dokładnie wszyscy wiedzą że trenerem
będzie Weiss (on sam daje to do zrozumienia), nawet
Skorża wie. I nagle ... WTF. Przecież żaden poważny trener będzie z
nimi prowadził rozmowy.
Poza tym jak Skorża może traktować ten klub poważnie, jak klub nie
traktuje go poważnie. On wie że
został tylko dlatego że z Weissem się nie dogadali. Jak dla mnie w ich
polityce nie ma ani trochę logiki.

Klepa

Data: 2011-05-29 23:24:22
Autor: yamma
Niespodzianka? :)
Klepa wrote:
[...]

Mhm. Tylko, że z takimi komediami mamy do czynienia od kilku miesięcy. Chaos w polu karnym przy stałych fragmentach gry. Nie wiadomo, który idzie do strefy a który kryje indywidualnie. A Skaba najczęściej przyspawany do linii bramkowej.

[...]

No, to jest chyba wizytówka ITI. Pamiętasz jak było z Wdowczykiem? Przecież na poczatku też go zrobili w chuja. Białasa też załatwili bez mydła ogłaszając na kilka kolejek przed końcem, że pogonią kilku piłkarzy.

Poza tym jak Skorża może traktować ten klub poważnie, jak klub nie
traktuje go poważnie. On wie że
został tylko dlatego że z Weissem się nie dogadali. Jak dla mnie w ich
polityce nie ma ani trochę logiki.

O, jestem pewien, że Skorża traktuje klub śmiertelnie poważnie a uśmiecha się tylko raz w miesiącu jak sprawdza swoje konto w banku.
yamma

Data: 2011-05-29 23:31:10
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:iruajv$ior$1inews.gazeta.pl...
Klepa wrote:

[...]

Ale czego Ty chcesz, jak Wy obrony nie macie?
Jedyny obrońca z prawdziwego zdarzenia to Kiełbowicz, który natrzaskał punktów Legii jesienią, trochę Rzeźniczak i Wawrzyniak, ale to nie ten poziom jest.
Do tego brak bramkarza i czego się można było spodziewać?

Data: 2011-05-29 23:29:40
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Klepa" <wklepack@gmail.com> napisał w wiadomości news:a5d9a6f2-cd3c-4e5c-9943-7f0fe39c6c89v8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

I jeszcze z mistrzem, a potem jeszcze z innym.....
W sumie maj dla Legii jak najbardziej.

Data: 2011-05-29 20:44:35
Autor: UGI
Niespodzianka? :)
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
ROTFL !!!
A to mu psikusa zrobili.

Ja już czekam na komentarz Yammy co takiego Skorża spierdzielił w meczu z
Polonią Bytom :-) . Jechanie po nim za 5:2 z Arką już wyglądało zabawnie.

Ale w sumie Skorża zostaje zasłużenie, miał co prawda wpadki i to duże, ale w końcu zaskoczyło, po roku budowy drużyny, to wcale nie jest tak późno.

Nie da się ukryć ze uratował go puchar. Bez niego nawet trzecie miejsce to
moim zdaniem za mało by dawać mu szansę. Z drugiej strony Legię może ominąć
trener dający niemal pewną gwarancję na wyniki. Jak sobie przypomnę co robiła
Petrzałka pod jego wodzą w LM, albo jak pokazała się Słowacja na Mundialu.
Jeżeli był w zasięgu finansowym to postawiłbym na niego.

Data: 2011-05-29 23:07:11
Autor: yamma
Niespodzianka? :)
UGI  wrote:
[...]

Ugi, obejrzyj sobie skrót tego spotkania a zwłaszcza rzut wolny dla Polonii. To jest kwintesencja tych 38 straconych bramek. Legia tak źle grająca w defensywie nie ma najmniejszych szans w LE. Zaczynamy od 3 rundy, gdzie nie będziemy rozstawieni. To będą 2 szybkie mecze i do domu.

[...]

Ludzie posiadający charakter i własne zdanie są bardzo niemile widziani na Łazienkowskiej. Jeszcze by podważył autorytet Miklasa.
yamma

Data: 2011-05-29 23:33:25
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:irub7j$krq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bez pucharu to oni by w życiu 3 miejsca nie zajęli, za to Lech miałby wicemistrza, bo to on grałby tak jak dzisiaj, na luzie i z uśmiechem.
A w takich warunkach Stilic może wszystko.

Z drugiej strony Legię może ominąć
trener dający niemal pewną gwarancję na wyniki.

I trzeba błąd Legii szybko wykorzystać - Kadziński już powinien dzwonić do Weissa.

Data: 2011-05-29 20:06:25
Autor: Fidelio
Niespodzianka? :)
Użytkownik "tester" <tester123@test.com> napisał w wiadomości news:op.vv86y0o6za92pxqwerty...

yamma to dla ciebie:

http://legia.com/www/index.php?akt=22904

Czyli został bo inny kandydat miał jeszcze fuchę reprezentacyjną.

Czyli wyrzucą go przy pierwszym blamażu w pucharach.

Data: 2011-05-29 20:21:29
Autor: yamma
Niespodzianka? :)
tester wrote:
yamma to dla ciebie:

http://legia.com/www/index.php?akt=22904

A idź w cholerę. W tym klubie nic się nie zmieni...:-(
yamma

Data: 2011-05-29 23:20:03
Autor: maciej
Niespodzianka? :)
tester napisał:

http://legia.com/www/index.php?akt=22904

Ale to w ramach jakiś występów kabaretowych z okazji zakończenia sezonu? Po tej całej szopce z Weissem teraz radośnie obwieszczają, że jednak nie, jednak nie zmieniamy? Amatorszczyzna to za mało powiedziane...

Coś mi się wydaje, że federacja słowacka nie zgodziła się na łączenie funkcji, więc na miejscu Skorży trzymałbym kciuki za dobrą formę Słowaków, bo pracuje pewnie do czasu, aż Weissa wywalą.

Data: 2011-05-29 23:26:22
Autor: yamma
Niespodzianka? :)
maciej wrote:

Coś mi się wydaje, że federacja słowacka nie zgodziła się na łączenie
funkcji,

Źle ci się wydaje, bo Słowacy zgodzili się na to już przy podpisywaniu kontraktu z Weissem zawierając w umowie stosowną klauzulę.
yamma

Data: 2011-05-29 23:33:18
Autor: maciej
Niespodzianka? :)
yamma napisał:

Źle ci się wydaje, bo Słowacy zgodzili się na to już przy podpisywaniu kontraktu z Weissem zawierając w umowie stosowną klauzulę.

Klauzula klauzulą, a naciski naciskami, szczególnie, że bardzo ważny okres przed reprezentacją Słowacji i nie pora na nowe wyzwania dla trenera.

Data: 2011-05-30 10:36:30
Autor: yamma
Niespodzianka? :)
tester wrote:
yamma to dla ciebie:

http://legia.com/www/index.php?akt=22904

He, he... Wróble z Ł3 ćwierkają, że za całą aferą stoi Valsangiacomo (obecny prezydent ITI), który traktuje Legię jako wybitnie deficytowy towar i najchętniej pozbyłby się tego punktu z rocznych sprawozdań finansowych całej grupy. Ciemne chmury nad Ł3 zaczęly się zbierać już w styczniu gdy Valsangiacomo i Tellenbach przejęli stery w ITI od Waltera, stąd m.in. tylko 3 darmowe transfery w oknie zimowym. Nowe władze zupełnie pozbawione sentymentów spowodowały, że zaczęto się pilnie przyglądać sensowi utrzymywania klubu z Łazienkowskiej. Na razie Legia została kompletnie odcięta od finansowania ze strony ITI i musi bazować na własnych przychodach. Sęk w tym, że tych przychodów właściwie nie ma a są bardzo duże wydatki. Sam stadion generuje ok. 12 mln zł. rocznie wydatków (czynsz + utrzymanie). Drugie tyle pochłaniają kontrakty piłkarzy. Cały ten cyrk z Weissem spowodował duże wzburzenie w kibicowskim światku, co będzie miało bardzo negatywny wpływ na liczbę sprzedanych karnetów. Zwolennikami Skorży tak właściwie są wyłącznie bywalcy Żylety ale oni w większości karnetów nie posiadają. Pozostali kibice i tak już w dużej części zaczęli bojkotować mecze tak, że w końcówce ligi cięzko było przekroczyć frekwencję 15 tys. ludzi.
Wróble ćwierkają też, że nie ma mowy o wykupieniu wszystkich wypożyczonych piłkarzy (dotyczy to również Cabrala) a wszyscy ci, którym kończą się kontrakty nie mają żadnych szans na jakiekolwiek podwyżki, co np. prawdopodobnie będzie skutkowało odejściem Wawrzyniaka.
Zdaje się, że powoli dochodzimy do końca epopei pt. "ITI buduje wielką Legię" i wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że za kilka miesięcy Legia zostanie sprzedana.
yamma

Data: 2011-05-30 03:07:10
Autor: Klepa
Niespodzianka? :)
On 30 Maj, 10:36, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

Cały ten cyrk z
Weissem spowodował duże wzburzenie w kibicowskim światku, co będzie miało
bardzo negatywny wpływ na liczbę sprzedanych karnetów.

Moim zdaniem wpływ niepodpisania kontraktu z Weissem na liczbę
sprzedanych karnetów będzie znikomy. Kibice się nie zgadzają,
denerwują a jak przyjdzie co do czego to przyjdą na stadion. Nawet
protest prowadzą na stadionie bo na mecz trzeba przyjść. Raczej brak
Weissa może mieć wpływ na frekwencje w trakcie sezonu - wyniki
Skorży :-).

Zwolennikami Skorży
tak właściwie są wyłącznie bywalcy Żylety ale oni w większości karnetów nie
posiadają.

A ja właśnie tego nie rozumiem. Co niby on takiego zrobił że oni są
jego zwolennikami?

Zdaje się, że powoli dochodzimy do końca epopei pt. "ITI buduje wielką
Legię" i wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że za kilka miesięcy
Legia zostanie sprzedana.

No tak tylko kto będzie chciał kupić tą stajnie Augiasza.

Klepa

Data: 2011-05-30 12:58:04
Autor: PawelC
Niespodzianka? :)
W dniu 2011-05-30 12:07, Klepa pisze:
On 30 Maj, 10:36, "yamma"<ya...@wp.pl>  wrote:

No tak tylko kto będzie chciał kupić tą stajnie Augiasza.

Chyba tylko jakaś mafia, która miała by grubą kasę do wyprania... jak się znajdzie firma, która będzie chciał wpompować na kilka lat ciężkie miliony zanim zobaczy efekt, to dopiero będzie niespodzianka...

Klepa

Data: 2011-05-30 13:29:53
Autor: yamma
Niespodzianka? :)
Klepa wrote:
[...]

Zgoda, tylko, że tych kibiców jest raptem kilka tysięcy. Większość, to tzw. kibice sukcesu, którzy raczej nie przyjdą na stadion gdy Legia będzie grała tak jak dotychczas. Weiss dawał jakieś tam nadzieje przynajmniej na sensowne transfery.

[...]

Podobno wszedł w konflikt z duetem M&J i Żyleta postanowiła go w tym wspierać.
yamma

Data: 2011-05-30 19:48:46
Autor: Fidelio
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Klepa" <wklepack@gmail.com> napisał w wiadomości news:f2e32df2-769f-4697-aef5-aa2d673b2ddbdq9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

No jak to kto?
Kibole! W końcu oni to klub, a klub to oni itd.

Ewentualnie mieszkańcy stolicy się dobrowolnie opodatkują na ten szczytny cel ;-)

Data: 2011-05-30 10:46:14
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:irvkv8$6c7$1inews.gazeta.pl...
tester wrote:
[...]

No patrz, a rok temu nagminnym zarzutem wobec Lecha było że nie szasta kasą i sam się utrzymuje (a przy okazji Wronki i Bułgarską).
A teraz wyszło, że jednak inaczej ciężko na dłuższą metę?
Cóż za kolejna niespodzianka. ;-)

Data: 2011-05-30 12:51:50
Autor: PawelC
Niespodzianka? :)
W dniu 2011-05-30 10:36, yamma pisze:
[...]

A to do tego nie trzeba być wróżbitą czy ekonomistą żeby przewidzieć, że wcześniej czy później tak to się skończy.
Wielu ludzi pukało się w czółko (w tym ja nieskromnie powiem), jak ITI przejmował Legie a Walter zapowiadał mocarstwowe plany.
Ciekaw jestem koniec końców czy ktoś beknie za ten stadion... :)

Data: 2011-06-01 02:55:19
Autor: Klepa
Niespodzianka? :)
On 29 Maj, 19:31, tester <tester...@test.com> wrote:
yamma to dla ciebie:

http://legia.com/www/index.php?akt=22904

No to teraz coś dla Cavallinio

http://www.sport.pl/lechpoznan/1,104429,9703669,Lech_Poznan_tnie_koszty__Obnizka_placy_trenera.html

m.in.
"Trener Jose Bakero dostał propozycję nowego, dwuletniego kontraktu,
ale za mniejsze niż dotychczas pieniądze. Do wczorajszego wieczora
trwały negocjacje, ale nieoficjalnie wiadomo, że Hiszpan przyjął nowe
warunki.

Właściciel klubu Jacek Rutkowski już kilkanaście dni temu mówił
podczas jednej z wizyt w klubie, że prędzej zwolni tych, którzy nie
chcą Jose Bakero w klubie niż samego trenera."

Klepa

Data: 2011-06-01 02:58:20
Autor: Klepa
Niespodzianka? :)
On 1 Cze, 11:55, Klepa <wklep...@gmail.com> wrote:
> [...]

podczas jednej z wizyt w klubie, że prędzej zwolni tych, którzy nie
chcą Jose Bakero w klubie niż samego trenera."

Zapomniałem dodać że nie jestem w stanie stwierdzić co jest dla mnie
większym zaskoczeniem, pozostawienie Skorży cze ewentualne
pozostawienie Bakero.

Klepa

Data: 2011-06-01 21:14:29
Autor: Aman
Niespodzianka? :)

Zapomniałem dodać że nie jestem w stanie stwierdzić co jest dla mnie
większym zaskoczeniem, pozostawienie Skorży cze ewentualne
pozostawienie Bakero.

Bakero zostaje ale Seta poleciał :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-06-01 23:09:04
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:is632l$btg$1inews.gazeta.pl...

Zapomniałem dodać że nie jestem w stanie stwierdzić co jest dla mnie
większym zaskoczeniem, pozostawienie Skorży cze ewentualne
pozostawienie Bakero.

Bakero zostaje ale Seta poleciał :)

Chyba woałbym odwrotnie.
No chyba że wróci Czyżniewski.

Data: 2011-06-02 06:05:01
Autor: babmar
Niespodzianka? :)
W dniu 2011-06-01 23:09, Cavallino pisze:
[...]

Czyżniewski ponoć ma pracować we Widzewie

Data: 2011-06-03 20:35:35
Autor: Koriat
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4de6aa6c$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A za co poleciał Mowlik?

Data: 2011-06-03 20:51:10
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Bakero zostaje ale Seta poleciał :)

Chyba wolałbym odwrotnie.
No chyba że wróci Czyżniewski.
A za co poleciał Mowlik?

Za to że razem z Setą byli przeciwni pozostania Bakero w roli trenera.
Czyli obaj polecieli za to, że mieli trochę oleju we łbie (jak się na dziś wydaje).

Data: 2011-06-05 11:31:33
Autor: Koriat
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4de92d1f$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dzięki. Na różnych onetach pokazują się informacje, że Lech wprowadza wariant oszczędnościowy, bo brak pucharów oznacza mniejsze wpływy +/- o 6 mln zł. więc może dlatego najłatwiej było zatrzymać Bakero, który trzyma się stanowiska.

Data: 2011-06-05 11:58:20
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
[...]

I zrezygnował z części wynagrodzenia.

Ale nie sądzę żeby to był powód, a Dawidziuk który został dyrektorem sportowym, chciał mniej niż Seta.
Po prostu Rutkowski jeszcze wierzy w Bakero, dał się zaczarować, że jest w połowie drogi budowy drużyny, niby że defensywę dał radę poprawić, bo Lech stracił najmniej goli w lidze.

Bzdura polega na tym, że stało się tak, bo grał bardzo zachowawczo, a jak zechce zaatakować większymi siłami, to ilość traconych goli wzrośnie sama z siebie, więc nie da się utrzymać tego stanu, jednocześnie podnosząc jakość w ofensywie, zwłaszcza bez transferów, głównie skrzydłowych.

Data: 2011-06-05 12:49:22
Autor: Maciek Dobrzanski
Niespodzianka? :)
"Cavallino"  wrote in message news:4deb533c$0$2496$65785112news.neostrada.pl...

Ale nie sądzę żeby to był powód, a Dawidziuk który został dyrektorem sportowym, chciał mniej niż Seta.

A tak swoją drogą to w kwestii tego płaczu na budżet, to niezła puenta w Weszło http://www.weszlo.com/news/7012. Gdyby faktycznie taka oferta była to a) dziura załatana, b) Rudnevs nie jest konieczny do bycia w czubie ligi, c) zostaje od cholery kasy na sprowadzenie kogoś o podobnych umiejętnościach w ciągu następnych 12-13 miesięcy.

Maciek

Data: 2011-06-05 13:23:39
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Maciek Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:isfmvj$fva$1newsread.aster.pl...
[...]

Oczywiście, dlatego pisałem już ze 2 tygodnie temu, że trzeba go sprzedać jak będzie dobra oferta.
Dwóch szybkich skrzydłowych i Ubiparip/Ślusarki na szpicy na 100% da lepszy efekt - wystarczy popatrzeć na dokonania Rudnevsa wiosną, gdy zabrakło Peszki (tylko 4 bramki, to już Grzelczak strzelił więcej i to w kilku ostatnich meczach).

Ale z tą ofertą na pewno jest tak, jak z 6 mln za Lewego o których kiedyś bredził Rutkowski.
Rok później miał kłopoty żeby go sprzedać za 4,5 mln

Niespodzianka? :)