Niespodzianka? :)

Data: 2011-06-01 02:55:19
Autor: Klepa
Niespodzianka? :)
On 29 Maj, 19:31, tester <tester...@test.com> wrote:
yamma to dla ciebie:

http://legia.com/www/index.php?akt=22904

No to teraz coś dla Cavallinio

http://www.sport.pl/lechpoznan/1,104429,9703669,Lech_Poznan_tnie_koszty__Obnizka_placy_trenera.html

m.in.
"Trener Jose Bakero dostał propozycję nowego, dwuletniego kontraktu,
ale za mniejsze niż dotychczas pieniądze. Do wczorajszego wieczora
trwały negocjacje, ale nieoficjalnie wiadomo, że Hiszpan przyjął nowe
warunki.

Właściciel klubu Jacek Rutkowski już kilkanaście dni temu mówił
podczas jednej z wizyt w klubie, że prędzej zwolni tych, którzy nie
chcą Jose Bakero w klubie niż samego trenera."

Klepa

Data: 2011-06-01 02:58:20
Autor: Klepa
Niespodzianka? :)
On 1 Cze, 11:55, Klepa <wklep...@gmail.com> wrote:
> [...]

podczas jednej z wizyt w klubie, że prędzej zwolni tych, którzy nie
chcą Jose Bakero w klubie niż samego trenera."

Zapomniałem dodać że nie jestem w stanie stwierdzić co jest dla mnie
większym zaskoczeniem, pozostawienie Skorży cze ewentualne
pozostawienie Bakero.

Klepa

Data: 2011-06-01 21:14:29
Autor: Aman
Niespodzianka? :)

Zapomniałem dodać że nie jestem w stanie stwierdzić co jest dla mnie
większym zaskoczeniem, pozostawienie Skorży cze ewentualne
pozostawienie Bakero.

Bakero zostaje ale Seta poleciał :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-06-01 23:09:04
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:is632l$btg$1inews.gazeta.pl...

Zapomniałem dodać że nie jestem w stanie stwierdzić co jest dla mnie
większym zaskoczeniem, pozostawienie Skorży cze ewentualne
pozostawienie Bakero.

Bakero zostaje ale Seta poleciał :)

Chyba woałbym odwrotnie.
No chyba że wróci Czyżniewski.

Data: 2011-06-02 06:05:01
Autor: babmar
Niespodzianka? :)
W dniu 2011-06-01 23:09, Cavallino pisze:
[...]

Czyżniewski ponoć ma pracować we Widzewie

Data: 2011-06-03 20:35:35
Autor: Koriat
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4de6aa6c$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A za co poleciał Mowlik?

Data: 2011-06-03 20:51:10
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Bakero zostaje ale Seta poleciał :)

Chyba wolałbym odwrotnie.
No chyba że wróci Czyżniewski.
A za co poleciał Mowlik?

Za to że razem z Setą byli przeciwni pozostania Bakero w roli trenera.
Czyli obaj polecieli za to, że mieli trochę oleju we łbie (jak się na dziś wydaje).

Data: 2011-06-05 11:31:33
Autor: Koriat
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4de92d1f$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dzięki. Na różnych onetach pokazują się informacje, że Lech wprowadza wariant oszczędnościowy, bo brak pucharów oznacza mniejsze wpływy +/- o 6 mln zł. więc może dlatego najłatwiej było zatrzymać Bakero, który trzyma się stanowiska.

Data: 2011-06-05 11:58:20
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
[...]

I zrezygnował z części wynagrodzenia.

Ale nie sądzę żeby to był powód, a Dawidziuk który został dyrektorem sportowym, chciał mniej niż Seta.
Po prostu Rutkowski jeszcze wierzy w Bakero, dał się zaczarować, że jest w połowie drogi budowy drużyny, niby że defensywę dał radę poprawić, bo Lech stracił najmniej goli w lidze.

Bzdura polega na tym, że stało się tak, bo grał bardzo zachowawczo, a jak zechce zaatakować większymi siłami, to ilość traconych goli wzrośnie sama z siebie, więc nie da się utrzymać tego stanu, jednocześnie podnosząc jakość w ofensywie, zwłaszcza bez transferów, głównie skrzydłowych.

Data: 2011-06-05 12:49:22
Autor: Maciek Dobrzanski
Niespodzianka? :)
"Cavallino"  wrote in message news:4deb533c$0$2496$65785112news.neostrada.pl...

Ale nie sądzę żeby to był powód, a Dawidziuk który został dyrektorem sportowym, chciał mniej niż Seta.

A tak swoją drogą to w kwestii tego płaczu na budżet, to niezła puenta w Weszło http://www.weszlo.com/news/7012. Gdyby faktycznie taka oferta była to a) dziura załatana, b) Rudnevs nie jest konieczny do bycia w czubie ligi, c) zostaje od cholery kasy na sprowadzenie kogoś o podobnych umiejętnościach w ciągu następnych 12-13 miesięcy.

Maciek

Data: 2011-06-05 13:23:39
Autor: Cavallino
Niespodzianka? :)
Użytkownik "Maciek Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:isfmvj$fva$1newsread.aster.pl...
[...]

Oczywiście, dlatego pisałem już ze 2 tygodnie temu, że trzeba go sprzedać jak będzie dobra oferta.
Dwóch szybkich skrzydłowych i Ubiparip/Ślusarki na szpicy na 100% da lepszy efekt - wystarczy popatrzeć na dokonania Rudnevsa wiosną, gdy zabrakło Peszki (tylko 4 bramki, to już Grzelczak strzelił więcej i to w kilku ostatnich meczach).

Ale z tą ofertą na pewno jest tak, jak z 6 mln za Lewego o których kiedyś bredził Rutkowski.
Rok później miał kłopoty żeby go sprzedać za 4,5 mln

Niespodzianka? :)