Niestartujący wentylator w obudowie - zagrożenie?

Data: 2012-03-19 08:55:50
Autor: Chris
Niestartujący wentylator w obudowie - zagrożenie?
Doggie nabazgrał(a):

Witam,
Zastanawiam się czy wentylator, który przestał startować w czasie włączania komputera, może stanowić zagrożenie w kontekście zwarciowo-pożarowym. Proszę o opinie.

A nie możesz go odpiąć ??

Data: 2012-03-19 20:21:47
Autor: Doggie
W dniu 2012-03-19 08:55, Chris pisze:
Zastanawiam się czy wentylator, który przestał startować w czasie
włączania komputera, może stanowić zagrożenie w kontekście
zwarciowo-pożarowym. Proszę o opinie.
A nie możesz go odpiąć ??

Jest w trudno dostępnym miejscu, chłodzi kondensatory i nie mam pod ręką innego modelu 5cm. Wolę, żeby został, pod warunkiem, że nie będzie w stanie spowodować zwarcia itp.

--
Zdrówka,
Doggie

Data: 2012-03-19 22:48:06
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2012-03-19 20:21, Doggie pisze:
[...]

Jak zrobi zwarcie, to się zasilacz wyłączy. Najmniejszy problem.

Niestartujący wentylator w obudowie - zagrożenie?