Niestawienie się w sądzie

Data: 2009-06-06 15:56:40
Autor: A.
Niestawienie się w sądzie
Witam! Otrzymałam wezwanie w sprawie spadku. Czy moja obecność w sądzie jest
konieczna? Nie pasuje mi termin tej rozprawy.

Data: 2009-06-06 19:37:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Niestawienie się w sądzie
Dnia 06.06.2009 17:56 użytkownik A. napisał :
Witam! Otrzymałam wezwanie w sprawie spadku. Czy moja obecność w sądzie jest
konieczna? Nie pasuje mi termin tej rozprawy.

A czytać umiesz? Co masz napisane na piśmie z sądu?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-06 20:27:16
Autor: Lady Agusia
Niestawienie się w sądzie
Mikołaj \Miki\ Menke <miki@menek.one.pl> napisał(a):
> [...]
> konieczna? Nie pasuje mi termin tej rozprawy.

A czytać umiesz? Co masz napisane na piśmie z sądu?

Wiem, że dostanę karę za niestawienia się. Ale wolę karę niż podróż na drugi
koniec Polski. Chodziło mi o to, czy wyrok w tej sprawie może się odbyć
zaocznie( bez mojej obecności).

Data: 2009-06-07 22:23:24
Autor: Johnson
Niestawienie się w sądzie
Lady Agusia pisze:

Wiem, że dostanę karę za niestawienia się. Ale wolę karę niż podróż na drugi
koniec Polski.

Zapłacenie kary nie zwalnia od stawiennictwa (o ile jesteś świadkiem). Potem kolejny termin, kolejna kara i transport policyjny. A wracać będziesz już na własny koszt, więc zamierz pieniądze jak policja cię będzie zatrzymywać.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-06-08 10:56:32
Autor: Mark
Niestawienie się w sądzie
Dnia Sat, 6 Jun 2009 20:27:16 +0000 (UTC), Lady Agusia napisał(a):

Wiem, że dostanę karę za niestawienia się. Ale wolę karę niż podróż na drugi
koniec Polski. Chodziło mi o to, czy wyrok w tej sprawie może się odbyć
zaocznie( bez mojej obecności).

E tam od razu dostaniesz. To zalezy od sprawy.
Jesli sprawa jest prosta i klarowna, nikt nie wnosi sprzeciwow itp, to Twoja
nieobecnosc pozostanie bez konsekwencji.
 Bylem na dwoch sprawach spadkowych - jedna z testamentem, druga o
stwierdzenie spadku, na obu z nich nie wszyscy, ktorzy dostali zawadomienia,
przyjechali - i nic sie im z tego powodu nie stalo.
Gorzej, jesli ktos wniesie jakies zastrzezenia, bedzie probowal podwazyc czy
co - i swiadkowie okaza sie konieczni. Chyba ze jestes strona, wted zapewne
nieobecnosc zostanie potraktowana jako zgoda z warunkami wniosku o spadek.

--
Mark

Data: 2009-06-08 13:07:24
Autor: Easy
Niestawienie się w sądzie

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:fgbauww0h6oi$.dlgsmok.wot...
[...]

a nie prosciej poprosic o przesłuchanie w miejcu zamieszkania??

E.

Niestawienie się w sądzie