Niestety SAS bez Manu w tym roku...

Data: 2009-04-07 01:17:21
Autor: Rasheed
Niestety SAS bez Manu w tym roku...
Data: 2009-04-07 00:19:02
Autor: sooobi
Niestety SAS bez Manu w tym roku...
On 7 Kwi, 01:17, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
Szanse San Antonio na walke w PO powaznie zmalaly...
No i lipa...

http://sports.yahoo.com/nba/news;_ylt=Ao1e9B18ZVKrQfPmcNzbB_K8vLYF?sl...

No jesli Manu odpada to maleja do ZERA.

pzdr

Data: 2009-04-07 00:23:30
Autor: L'e-szczur
On 7 Kwi, 09:19, soo...@gmail.com wrote:
On 7 Kwi, 01:17, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:

> Szanse San Antonio na walke w PO powaznie zmalaly...
> [...]

Dokladnie. I IMO byloby lepiej gdyby odpadli juz w pierwszej rundzie
np z Jazz. Bo nie wierze, ze ostatnie spotkania zawala tak bardzo,
zeby spadli na dno drabinki zachodu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-07 00:53:55
Autor: sooobi
On 7 Kwi, 09:23, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> No jesli Manu odpada to maleja do ZERA.

Dokladnie. I IMO byloby lepiej gdyby odpadli juz w pierwszej rundzie
np z Jazz.

Ja w to nie wierze. Ale coz teraz to juz tylko gdybamy.

pzdr

Data: 2009-04-07 10:09:46
Autor: Szczepan Radzki
L'e-szczur pisze:
[...]

No trudno, trzeba znaleźć kogoś innego do pokonania LAL. ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-07 01:24:43
Autor: L'e-szczur
On 7 Kwi, 10:09, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Dokladnie. I IMO byloby lepiej gdyby odpadli juz w pierwszej rundzie
> np z Jazz. Bo nie wierze, ze ostatnie spotkania zawala tak bardzo,
> zeby spadli na dno drabinki zachodu.

No trudno, trzeba znaleĽć kogo¶ innego do pokonania LAL. ;)

Że niby Dżez? A będa mieli HCA? Nope? Czyli odpadaja.
No to zostaje nam ktos z pary Denver - NOH. Cienko to widze.
W dodatku na wschodzie Bostony sie lamia jeden po drugim - teraz
Rondel skrecil kostke.
Cavs cieniuja (w koncu musieli zaczac), Magic niby graja swoje, ale ja
ich nie widze jako potencjalnych Mistrzow - nie w tym sezonie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-07 01:32:59
Autor: sooobi
Niestety SAS bez Manu w tym roku...
Cavs cieniuja (w koncu musieli zaczac), Magic niby graja swoje, ale ja
ich nie widze jako potencjalnych Mistrzow - nie w tym sezonie.

Nie bez Nelsona:)

pzdr

Data: 2009-04-07 02:08:05
Autor: L'e-szczur
On 7 Kwi, 10:32, soo...@gmail.com wrote:
> Cavs cieniuja (w koncu musieli zaczac), Magic niby graja swoje, ale ja
> ich nie widze jako potencjalnych Mistrzow - nie w tym sezonie.

Nie bez Nelsona:)

To nie Nelson jest kluczem do wygranej Magic.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-07 02:09:05
Autor: sooobi
On 7 Kwi, 10:24, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> No trudno, trzeba znaleĽć kogo¶ innego do pokonania LAL. ;)

Że niby Dżez?
Jazzy zjada w 1 rundzie z Lakers.
Za to cholernie ciekawa bedzie rywalizacja Nuggets - Mavs i stawiam na
tych drugich!

pzdr

Data: 2009-04-07 02:31:49
Autor: L'e-szczur
On 7 Kwi, 11:09, soo...@gmail.com wrote:
On 7 Kwi, 10:24, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:> On 7 Kwi, 10:09, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:

> Że niby Dżez?

Jazzy zjada w 1 rundzie z Lakers.
Za to cholernie ciekawa bedzie rywalizacja Nuggets - Mavs i stawiam na
tych drugich!

Naah - Jazz beda na 7 - Mavs na 8.

Data: 2009-04-07 02:46:33
Autor: sooobi
On 7 Kwi, 11:31, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Jazzy zjada w 1 rundzie z Lakers.
> Za to cholernie ciekawa bedzie rywalizacja Nuggets - Mavs i stawiam na
> tych drugich!

Naah - Jazz beda na 7 - Mavs na 8.

Duzo sie wyjasni jutro w nocy.

pzdr

Data: 2009-04-09 00:44:14
Autor: sooobi
Niestety SAS bez Manu w tym roku...

> Jazzy zjada w 1 rundzie z Lakers.
> Za to cholernie ciekawa bedzie rywalizacja Nuggets - Mavs i stawiam na
> tych drugich!

Naah - Jazz beda na 7 - Mavs na 8.

Chcesz sie zalozyc, ja uwazam ze to historyczny topic w ktorym nie
bedziesz mial racji!:)

pzdr

Data: 2009-04-09 11:20:41
Autor: L'e-szczur
On 9 Kwi, 09:44, soo...@gmail.com wrote:

> Naah - Jazz beda na 7 - Mavs na 8.

Chcesz sie zalozyc, ja uwazam ze to historyczny topic w ktorym nie
bedziesz mial racji!:)

I bylby pierwszy w ktorym przegralbym zaklad! Podwojne swieto :-)

Stawiam na to, ze Jazz beda przed Mavs.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-15 14:28:39
Autor: Szczepan Radzki
L'e-szczur pisze:
On 15 Kwi, 09:33, soo...@gmail.com wrote:
On 9 Kwi, 20:20, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

[...]
No i niemozliwe stalo sie mozliwe.
MYLIŁE¦ SIĘ !!!!! :)

Szok! 15 kwietnia powinien zostac ogloszony Dniem Rzeczy Niemozliwych!
Co bedzie nastepne? Prezydent zlozy urzad?
No ale przynajmniej bedziemy mieli trzeci przypadek w historii gdy #8
wyeliminuje #1 w pierwszej rundzie :-)

Mogli LAL gorzej trafić w 1 rundzie? :) Chyba nie mogli :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-15 23:07:50
Autor: wiLQ
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mogli LAL gorzej trafić w 1 rundzie? :) Chyba nie mogli :)

Tzn Jazz sa im bardziej nie na reke niz (zdrowi) Hornets?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-15 23:27:39
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mogli LAL gorzej trafić w 1 rundzie? :) Chyba nie mogli :)

Tzn Jazz sa im bardziej nie na reke niz (zdrowi) Hornets?

Albo Blazers, którzy spokojnie mog± wyl±dować w dolnej połówce.

Data: 2009-04-16 10:47:32
Autor: Hubertus Blues
sooobi@gmail.com pisze:
On 15 Kwi, 16:14, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 15 Kwi, 15:13, soo...@gmail.com wrote:

Mogli LAL gorzej trafić w 1 rundzie? :) Chyba nie mogli :)
Tez tak mysle. I wcale sie nie zdziwie jezeli ta seria nie bedzie
sweepem i potrwa pelnych 7 spotkan.
Prosze Cie. Rok temu kiedy Jazz grali o niebo lepiej a Lakers byli bez
Bynuma i Arizy byli wyrywac im 2 mecze. Teraz skonczy sie 4-1.
Zeby to bylo takie proste!

oczywiscie ze to nie dziala tak prosto. Ale to ze Jazz nawiaza walke z
Lakers to tylko Twoje pobozne zyczenie ktore nie ma szans sie spelnic.

Że Jazz nawi±ż± walkę, to oczywiste. Że s± w stanie wygrać serię z LA - tu tylko wiara.
;)

Go Jazz!!!

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-04-15 17:46:02
Autor: Tomasz Radko
Na marginesie dyskusji o ROY
L'e-szczur pisze:

No chyba ze tak. A ROY'em jest Lopez - nawet jesli glosowanie powie
cos innego.
           WS   MP
Gasol     6.1  2492
Lopez     5.8  2472
Love      5.4  2020
Chalmers  5.0  2604
Augustin  5.0  1866
Rose      4.8  2957
Gordon    4.6  2633
Lee       4.4  1915
Speights  3.8  1248
Beasley   3.2  1990
Mayo      3.1  3078

==================
Thompson  2.8
Westbrook 1.8
Galinari  1.1
Rush      0.8
Alexander 0.5

Szczerze pisząc sądziłem, że Rose wypadnie gorzej. Durant miał w pierwszym sezonie 2.4 WS. Horford miał 5.4 i chyba jemu się należało (NB wg Berri'ego też Horford był #1 i zdecydowanie lepszy od Duranta. Natomiast wg PER lepszy był Durant, acz Horford niedaleko).

Tak więc wybór Rose'a nie będzie aż tak skandaliczny, jak wybór Duranta.

BTW transfer Gasola do LAL nie wyglÄ…da juĹĽ tak jednostronnie, prawda?

pzdr

TRad

Data: 2009-04-15 23:01:04
Autor: wiLQ
Na marginesie dyskusji o ROY
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Chalmers  5.0  2604
Augustin  5.0  1866
Rose      4.8  2957

ROTFL. Ladne posumowanie sytuacji i pokazuje jaka kpina sa niektore
nagrody i argumentacja do nich: "Rose jako jedyny rookie wprowadzil
druzyne do playoff!". Taaa, a Chalmers to nie byl solidnym starterem w
playoffowej druzynie... i dlaczego dokladnie ten sam argument nie
zadzialal u Horforda rok temu... nie ma to jak konsekwencja ;-)

Co wiecej, kiedy nastapil ten upadek, ze teraz trzeba sie zachwycac
solidnym sezonem od NUMERU JEDEN DRAFTU? Winie za wszystko Kwame ;-)

BTW transfer Gasola do LAL nie wygl±da już tak jednostronnie, prawda?

Taaa, spadl z Top10 najwiekszych kradziezy wszechczasow do Top20 ;-)
I w tym miejscu chyba warto wspomniec, ze juz pozbyli sie Crittentona...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-15 23:24:32
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

BTW transfer Gasola do LAL nie wygl±da już tak jednostronnie, prawda?

Taaa, spadl z Top10 najwiekszych kradziezy wszechczasow do Top20 ;-)

A uwzględniłe¶ czynnik finansowy? Moim zdaniem nawet nie patrz±c na dolary Memphis wyszło na tym lepiej, niż Detroit na zamianie Billups/Iverson.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-15 23:01:32
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tak więc wybór Rose'a nie będzie aż tak skandaliczny, jak wybór Duranta.

Moze i nie bedzie, ale sprawiedliwosci na swiecie nie ma.

Przede wszystkim powstaje pytanie za co wlasciwie przyznaje sie ROYa.
Mogloby sie wydawac, ze za najlepszy sezon debiutanta, ale moze chodzi o
ocene kto ma najwiekszy potencjal na bycie gwiazda?
Na przyklad na zasadzie, ze ROY lepiej wyglada w resume gwiazdy niz
podkoszowego seniora, ktory po prostu byl najbardziej gotowy do gry?

MIP dostanie Harris. Jak sie okazuje tez nie do konca zasluzenie.

To wrecz wyglada jakby nagrody byly rozdane po pierwszym miesiacu i
nikomu nie chcialo sie uaktualnic pogladow do wydarzen pozniejszych ;-)

BTW czytuje Berriego w miare regularnie i facet ma strasznie
wnerwiajaca maniere. Wiekszosc felietonow zaczyna od slow: "Taki to a
taki czlowiek napisal co nastepuje: ble, ble, ble, ble. A teraz pokaze
wam dlaczego ten koles to idiota i sie nie zna".

To maniera? Mnie sie wydawalo, ze to po prostu najlatwiejszy pomysl na
wstep i tresc posta. Przeczyta gdzies cos z czym sie nie zgadza i sruuu,
bez zastanawiania nad tematem ma gotowy material.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-15 23:21:41
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

2004/05  Okafor zamiast Howarda)
2000/01  Miller zamiast ... hmmm ...  no dobra, dramatycznie słaby draft: Kenyon Martin, Swift, Miles, Fizer, Miller - tak pierwsza pi±tka wygl±dała. Najlepsi to chyab Redd (#43) i Turkoglu (#16).
1995/96  Stoudemire zamiast Garnetta

Nie chce mi się grzebać, ale gotów jestem się założyć, że punkty w rankigu ROY najsilniej koreluj± z ppg. Dlatego mówi się tylko o Ros'ie i Mayo. Rose nadrabia stratę 2ppg większ± liczb± asyst i czynnikiem LKP (leadership/killer instinct/proven winner).

pzdr

TRad

Data: 2009-04-15 22:59:54
Autor: wiLQ
Niestety SAS bez Manu w tym roku...
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A ja zaloze ze nie. Jesli by wolal to wynik ostatniego meczu Lakers -
> Jazz bylby z korzyscia dla tych drugich.

Nie sadze. Po pierwsze odpuszczenie meczu byloby oznaka slabosci

Huh? Wystawienie rezerw oznacza "boimy sie Was", a nie "olewamy Was"?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-15 23:05:36
Autor: wiLQ
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pewnie kilka razy. Sadzisz, ze sa tak mocni, zeby moglo im sie to
> udac? Toz najpierw beda musieli przejsc Nuggets :-)

Nuggets tez sa mocni, ale uwazam ze Mavs sa jeszcze mocniejsi.

Hmm, to chyba powinni byc odwrotnie ustawieni w tabeli? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-07 10:28:05
Autor: lorak
Szczepan Radzki pisze:
L'e-szczur pisze:
[...]

cavs powinni dać radę.

Data: 2009-04-07 21:37:43
Autor: Szczepan Radzki
lorak pisze:
Szczepan Radzki pisze:
L'e-szczur pisze:
[...]

Jeśli LAL będzie tak broniło jak w meczu w RS to cienko to widzę.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-07 02:17:22
Autor: Tomasz Radko
Rasheed pisze:
Szanse San Antonio na walke w PO powaznie zmalaly...
No i lipa...

Warto jednak wspomnieć, że w Playoff Probabilities (wersja BR, ale u Hollingera jest podobnie), Spurs s± na pi±tym miejscu na Zachodzie pod względem szansy na finał:
Lakers   47,8
Blazers  12,4
Nuggets  12,3
Rockets   9,1
Spurs     7,4

Na Wschodzie czwarte miejsce, Hawks, ma całe 1,6%.

pzdr

TRad

PS A nie mówiłem, że za starzy?

Data: 2009-04-07 13:55:12
Autor: wiLQ
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Szanse San Antonio na walke w PO powaznie zmalaly...
No i lipa...

Auc. I jakos tak mam wrazenie, ze IO2008 bylo ostatnim wystepem
Ginobiliego na rozgrywkach miedzynarodowych...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-15 23:01:16
Autor: wiLQ
Niestety SAS bez Manu w tym roku...
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> W sumie to po czesci tak, ale Lopez ostatnio gra slabiej, a to Rose
> wprowadzil Byczki na PO.

Czemu uwazasz ze to jego zasluga? Juz predzej sciagniecia Salmonsa,
Millera i lepszej gdy Hinricha. Rose gral przyzwoicie, ale nie byl
najlepszym z rookies.

Ja mam wrecz watpliwosci czy Bulls nie graliby lepiej z Hinrichem jako
starterem, a Rosem jako rezerwowym...

--
pzdr
wiLQ