Niestety jestem gojem pod względem biologicznym...

Data: 2010-09-02 08:00:25
Autor: Tzva Adonai
Niestety jestem gojem pod względem biologicznym...
Wczoraj otrzymałem wyniki badań DNA, które dla zaspokojenia swojej
ciekawości zamówiłem tydzień temu w niemieckiej firmie genanalitycznej
'gen by gen'....

http://www.genbygen.de/index.htm

Ze strony ojca mam grupę fryzyjsko-celtycką R-U106 charakterystyczną
dla 38% Niemców...
A matka to haplogrupa r1a - prawie 64% Słowian ją posiada....

Jedyne pocieszenie w moim przypadku to fakt, że już od dawna jestem
Żydem w sensie duchowym i mentalnym...

Data: 2010-09-02 11:15:12
Autor: Pistacjusz
On 2 Wrz, 17:00, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:

Jedyne pocieszenie w moim przypadku to fakt, że już od dawna jestem
Żydem w sensie duchowym i mentalnym...

Kamień spadł nam z serca.
Co za ulga.

Data: 2010-09-02 17:03:47
Autor: u2
W dniu 2010-09-02 17:00, Tzva Adonai pisze:
Wczoraj otrzymałem wyniki badań DNA,

Raczej jesteś typowym gnojem, a nie gojem.

Data: 2010-09-02 17:20:25
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:6e9dc3f3-e2c5-4ce4-b76c-28701b916b2af25g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ile masz markerow i jak mozesz podaj jakie. jednak z cennika jak widze to dales sie zrobic w konia. zaloz sobie profil w www.ysearch.org - z tym ze tu jest problem bo nie wiadomo jak konwertowac te wyniki z tej firemki na standardy FTDNA.
Matka twoja nie mogla miec r1a no chyba ze badales jej ojca lub jej brata. Kobiety nie posiadaja meskiego y-dna.
Powtarzam tylko www.familytreedna.com
awe

Data: 2010-09-02 17:22:31
Autor: awe

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5of0i$8su$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- --
poza tym wcale nie musisz byc gojem, bo mozesz pochodzic z klastra zydowskiego.
jest mase zydow z R-U106. tylko do tego trzeba miec konkretne badanie i wykonasz je
http://www.familytreedna.com/group-join.aspx?Group=Polish
awe

Data: 2010-09-02 08:27:05
Autor: Tzva Adonai
Niestety jestem gojem pod wzgl�dem biologicznym...
awe napisał(a):

poza tym wcale nie musisz byc gojem, bo mozesz pochodzic z klastra
zydowskiego.
jest mase zydow z R-U106. tylko do tego trzeba miec konkretne badanie i
wykonasz je

No ale ja właśnie wykonałem te badania pod kątem pochodzenia
żydowskiego i otrzymałem odpowiedź przeczącą, więc pewnie dokładnie to
przebadali, tak jak trzeba... Nie znam się na tym, więc pozostaje mi
jedynie zaufać tym ludziom, którzy się tego podjęli... Zresztą to był
taki mój kaprys, nie mam ochoty tego powtarzać.. Znowu by się okazało,
że jestem gojem i popadłbym w jeszcze większą depresję, a tak zawsze
jest jakaś minimalna szansa, że może badania były przeprowadzone
niedokładnie...

Data: 2010-09-02 17:49:54
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:d960ef25-1644-48d9-bac9-e3243ceb2684s9g2000yqd.googlegroups.com...
awe napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- --
sluchaj ale oni cie naciagneli tylko na kase. Pewnie zrobili ci 17 markerow a na podstawie takiej liczby nie da sie tego jednoznacznie tego ocenic. tylko ftdna
awe

Data: 2010-09-02 08:48:16
Autor: Tzva Adonai
awe napisał(a):

sluchaj ale oni cie naciagneli tylko na kase. Pewnie zrobili ci 17 markerow
a na podstawie takiej liczby nie da sie tego jednoznacznie tego ocenic.
tylko ftdna

A gdyby nawet się okazało, że gdzieś tam na jakimś odległym w pizdu
markerze mam trochę żydowskich genów sprzed 500 lat, to co by to
zmieniło?.. Siódma woda po kisielu, rozmyta żydowskość... Ja miałem
nadzieję na to, że mam mocne żydowskie pochodzenie.. Liczyłem, że może
rodzice nie znali swojego drzewa genealogicznego... Tak czy siak czuję
się rozczarowany...

Data: 2010-09-02 18:19:23
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:c0899989-e29f-4c9a-89ba-0dac8d9d3d5fn3g2000yqb.googlegroups.com...
awe napisał(a):

[...]

tu chodzi o zbior markerow i najlepiej jak jest ich okolo 67 - tak jak w ofercie FTDNA. Duzo tu gadano o Hitlerze ale najprawdopodobniej byl Tyrolczykiem
awe

Data: 2010-09-02 18:57:24
Autor: Klin
awe napisał(a):

[...]

   Awe tak to przeżywasz piszesz z takim znawstwem jakbyś sam się
   dał przebadać na te markery i co masz lepsze wyniki niż Tzwa?

Data: 2010-09-02 18:59:43
Autor: u2
W dniu 2010-09-02 18:57, Klin > pisze:
  Awe tak to przeżywasz piszesz z takim znawstwem jakbyś sam się
  dał przebadać na te markery i co masz lepsze wyniki niż Tzwa?

Awe to ukraiński Żyd, czyli chazar.

Data: 2010-09-02 19:13:35
Autor: awe

awe napisał(a):

[...]

oczywiscie ze mam przebadana linie meska i zenska a niedlugo bede mial Family Finder. Genetyka genealogiczna to bardzo przydatne narzedzie w genealogii. Nie mam pochodzenia zydowskiego.
awe

Data: 2010-09-02 19:15:03
Autor: Klin
awe napisał(a):

[...]

   I co pocieszasz się, że jesteś Żydem duchowym i mentalnym jak Tzwa?

Data: 2010-09-02 19:34:02
Autor: awe

awe napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Cvel lubi zydow, a ja mam do nich stosunek obojetny
awe

Data: 2010-09-03 01:14:37
Autor: Jaksa
Niestety jestem gnojem pod względem biologi cznym...
On Thu, 02 Sep 2010 17:00:25 +0200, Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com>  wrote:

Wczoraj otrzymałem wyniki badań DNA, które dla zaspokojenia swojej
ciekawości zamówiłem tydzień temu w niemieckiej firmie genanalitycznej
'gen by gen'....

Bezwatpienia jestes gnojem w sensie mentalnym, a to ze
i w sensie biologicznym rowniez, wcale mnie nie dziwi.

Jaksa

Data: 2010-09-03 08:48:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vifhinpr1j561patlantis...
[...]

Po co więc reagujesz na jego listy?

Data: 2010-09-04 01:37:38
Autor: Jaksa
On Fri, 03 Sep 2010 08:48:50 +0200, mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

UĹźytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości  news:op.vifhinpr1j561patlantis...
[...]

Bo a nuz zacznie sie bronic, a wtedy zwyzywam go od zydopedalow
czy jakos tak i ogolnie wdeptam w ziemie.

Brutalny jestem.

Jaksa

Data: 2010-09-04 09:48:45
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vihc80k61j561patlantis...

[...]

Po co, najlepszym jest brak reakcji na jego listy
Dla niego jest to gorsze niĹź wywisko.

Data: 2010-09-03 12:26:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Niestety jestem gojem pod względem biologicznym...

Biologicnym GNOJEM jeześ...!?

- tego nieświadom byłem, ale jeśli nom tak prawis, toci wieżem....

--

Niestety jestem gojem pod względem biologicznym...