Niestety nie dorosliscie...

Data: 2010-07-26 20:14:20
Autor: pIOTER
Niestety nie dorosliscie...
na pewno wycieknie, co tam moze byc takiego ze nie chca upublicznic?

pIOTER

Data: 2010-07-26 21:19:12
Autor: deal?
Niestety nie dorosliscie...
na pewno wycieknie, co tam moze byc takiego ze nie chca upublicznic?

a domysl sie (weż  pod uwagę ze pozioma lkoholu oficjalnie by 0)

jk

Data: 2010-07-26 21:34:25
Autor: pIOTER
Niestety nie dorosliscie...
ja sie domyslac moge, pytanie bylo retoryczne ;)
Jak sie zatai to wyciek ma to do siebie ze moze nastapic w chwili odpowiedniej dla aktualnej sytuacji politycznej ;)

pIOTER

Data: 2010-07-26 19:56:31
Autor: Jarosław Sokołowski
Niestety nie dorosliscie...
pAN pIOTER napisał:

Jak sie zatai to wyciek ma to do siebie ze moze nastapic w chwili odpowiedniej dla aktualnej sytuacji politycznej ;)

W dodatku *treść* wycieku może być również uzależniona od aktualnej
sytuacji politycznej. Bo kto zaprzeczy, że padły inne słowa niż zeznaje
wyciekant, skoro cały dialog trzyma się kupy? Jeśli wcześniej zadecydowano
o upublicznieniu 95% materiału, nie bacząc na to, że zawiera on suche
i fachowe sformułowania w języku lotniczym w rodzaju "tam pizda jest",
to trzeba to samo zrobić z pozostałymi pięcioma procentami.

Zwykli Polacy mają wystarczająco wiedzy, by wyciągnąć więcej wniosków
z *nieupublicznienia* stenogramów, niż z ich upublicznienia.

--
Jarek

Data: 2010-07-26 22:39:49
Autor: malgorzata
Niestety nie dorosliscie...
deal? pisze:
na pewno wycieknie, co tam moze byc takiego ze nie chca upublicznic?

a domysl sie (weż  pod uwagę ze pozioma lkoholu oficjalnie by 0)

jk
Kolina, pa...

Data: 2010-07-26 22:42:16
Autor: FD
Niestety nie dorosliscie...
W dniu 2010-07-26 poniedziałek 22:39, malgorzata pisze:
deal? pisze:
na pewno wycieknie, co tam moze byc takiego ze nie chca upublicznic?

a domysl sie (weż pod uwagę ze pozioma lkoholu oficjalnie by 0)

jk
Kolina, pa...

ja rozumiem ze jestes kobietą i nie wypada......
ty mnie mniej pisze sie SPIERDALAJ a nie pa...

;>

Data: 2010-07-27 00:02:21
Autor: malgorzata
Niestety nie dorosliscie...
deal? pisze:
[...]

no, to miałam na myśli
ale chciałam się w miarę elegancko wyrazić
:)

Data: 2010-07-27 20:28:33
Autor: Szuwaks
Niestety nie dorosliscie...
Witam,

Użytkownik "malgorzata" <malgorzata07@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:i2l0ld$i9g$1news.onet.pl...

[...]

A może sp...papapa!
:)

Szuwaks

Data: 2010-07-28 20:29:43
Autor: mkarwan
Niestety nie dorosliscie...
Użytkownik "Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> napisał w wiadomości news:i2n8hu$o2m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie lepiej Sierra Papa India Echo Romeo Delta Alfa Lima Alfa Juliett?
W skrócie Sierra Papa i wszyscy będą wiedzieli w czym rzecz.

Data: 2010-07-28 21:40:45
Autor: malgorzata
Niestety nie dorosliscie...
mkarwan pisze:

[...]

Wszyscy, poza koliną. A, to do niego adresowane :). Teraz na jednej z grup używa nicka "malgosia". Wyraźne problemy identyfikacji z płcią ;)

Data: 2010-07-28 23:38:11
Autor: witi
Niestety nie dorosliscie...
Teraz na jednej z
grup używa nicka "malgosia".

A na której?

Data: 2010-07-29 00:05:39
Autor: malgosia
Niestety nie dorosliscie...
A na której?

NA PL.REC.LOTNICTWO

jk

Data: 2010-07-29 00:27:25
Autor: malgorzata
Niestety nie dorosliscie...
witi pisze:
Teraz na jednej z
grup używa nicka "malgosia".

A na której?

p.r.warszawa

M.

Data: 2010-07-26 22:48:58
Autor: pIOTER
Niestety nie dorosliscie...
nie zwracaj na niego uwagi, zreszta nie jest taki najgorszy, mam z niego troche smiechu ;)

pozdrawiam

pIOTER

Data: 2010-07-27 00:07:06
Autor: malgorzata
Niestety nie dorosliscie...

deal? pisze:
na pewno wycieknie, co tam moze byc takiego ze nie chca upublicznic?
a domysl sie (weż  pod uwagę ze pozioma lkoholu oficjalnie by 0)

jk
Kolina, pa...

Nie tylko Ty masz z niego trochę śmiechu ;). Tu raczej nie zaszkodzi, bo jego głupota aż się kłania do stóp. Ale on/ono też gęga na medycynie - jako lekarz. I, tu może być problem, jeśli ktoś przeczyta i uwierzy.

pozdr
M.

Data: 2010-07-27 08:53:56
Autor: FD
Niestety nie dorosliscie...

deal? pisze:
[...]

serio?
hahaha
ja go widzialem na .prawie ;]
jak porad udzielał ;>

Data: 2010-07-27 20:29:53
Autor: Szuwaks
Niestety nie dorosliscie...
Witam,

Użytkownik "FD" <FAKE@flejm.pl> napisał w wiadomości news:4c4e829c$0$17093$65785112news.neostrada.pl...

ja go widzialem na .prawie ;]
jak porad udzielał ;>

I na motocyklach, samochodach, militariach -:)

Szuwaks

Niestety nie dorosliscie...