Niestety, to Tusk ms obsesję Kaczyńskiego

Data: 2019-12-15 17:03:35
Autor: boukun
Niestety, to Tusk ms obsesję Kaczyńskiego
- Znam Jarosław Kaczyńskiego od 30 lat i wiem, że to była zawsze jego obsesja. Kiedy ma władzę, w sposób obsesyjny nie znosi niezależnych bytów. On nie może spać ze świadomością, że ktoś nie jest poddany jego kaprysom. Tacy politycy są w stanie zrezygnować z politycznie krwiożerczych zamiarów tylko wtedy, gdy natrafią na stanowczość. W Europie nikt nie będzie walczył bardziej o to niż sami Polacy. UE działa inaczej, kiedy widzi, że ludziom zależy - mówił Donald Tusk w Radiu Zet.

https://wiadomosci.wp.pl/ten-typ-tak-ma-donald-tusk-ostro-o-jaroslawie-kaczynskim-i-ustawie-pis-6456916303648897a

Mariusz z Głogowa
4 godziny temu

Kocham Państwo Polskie i nigdy nie zgodzę się aby byli w naszym kraju ludzie ponad prawem szczególnie bezkarni sędziowie.

Dawid
5 godzin temu

Słyszeliście kiedyś żeby Tusk skrytykował coś co robią Niemcy?

Arni
4 godziny temu

Niestety, to Tusk ms obsesję Kaczyńskiego

Data: 2019-12-15 10:39:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 17:03:40 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Gdy Tusk się odzywa, pisior truchleje.

:)))

--
Bruno

Data: 2019-12-15 13:45:58
Autor: Jacek Bialy
Niestety, to Tusk ms obsesję Kaczyńskiego

Niestety, to Tusk ms obsesję Kaczyńskiego

    -- - Gdy Tusk się odzywa, pisior truchleje.

Ja myślę, że to Schetyna raczej truchleje na słowa Tuska.
Skoro nie wyszedł na ring, to można było spodziewać się tego, że nie będzie kibicować. Ale cóż począć, skoro Angela nalega?  Tak czy inaczej będzie wesoło, gdy w końcu poprze Hołownię.

JB

Data: 2019-12-15 20:42:10
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A gdzie zgubił białego konia? :)))

boukun

Data: 2019-12-15 21:17:32
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 20:42 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

Pobrudził się wycierając brukselskie trotuary.
Będzie brudny wałach.

--
Trefniś

Data: 2019-12-16 07:51:51
Autor: Runt
Niestety, Tusk nie obsesji Kaczyńskiego
W dniu 2019-12-15 o 17:03, boukun pisze:
[...]

"13 grudnia spałem do południa!" - (c) J.Kaczyński

Niestety, to Tusk ms obsesję Kaczyńskiego

Raczej odwrotnie ;-)

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Niestety, to Tusk ms obsesję Kaczyńskiego