Niestrudzone Citi

Data: 2009-04-07 23:26:36
Autor: xbartx
Niestrudzone Citi
On Tue, 7 Apr 2009 16:55:03 +0200
"MarekZ" <marekz_usun_@irc.pl> wrote:

Citi po raz któryś do mnie dzwoni usiłując wcisnąć mi te ich Raty
Komfort.

Tym razem jednak Pani wykazała się naprawdę dużym stopniem
determinacji i za wszelką cenę starała się mnie przekonać, że to dla
mnie korzystne i czy nie byłbym tak miły i jeszcze raz tego sobie nie
przemyślał zamiast odrzucać ofertę bez głębszego zastanowienia się. I
w bardzo fajny sposób lawirowała co do kwestii kosztów takiego
rozwiązania. Oj chyba wyznaczyli im wysokie plany sprzedażowe rzeczy
przynoszących bezpośrednie zyski bankowi.

Może następny razem skorzystasz z tego poradnika ;)

http://www.youtube.com/watch?v=pgYarQbPHPo

Jeżeli tak to koniecznie nagraj i zapodaj na grupę!

Xenocide

Niestrudzone Citi