Nieświadome źródło informacji - agent Głódź

Data: 2018-06-08 21:25:09
Autor: Yogi
Nieświadome źródło informacji - agent Głódź
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/jak-bezpieka-inwigilowala-polski-kosciol-komentarze-po-tekscie-onetu-ws-abp-glodzia/5gf7ybn

"Przemysław Mrówka, historyk: Zgodnie z artykułem oficer prowadzący sprawę
abp. Głódzia nie ukrywał w dokumentach, że duchowny jest nieświadomym
źródłem informacji."

"Z dokumentów Zarządu II Sztabu Generalnego Wojska Polskiego, do których
dotarli dziennikarze Onetu i Rzeczpospolitej, wynika, że Sławoj Leszek
Głódź był traktowany jako informator wywiadu wojskowego PRL. Tego typu
współpraca miała trwać sześć lat."

Nieświadomy przez 6 lat. Nieźle.

To te ż z nieśwaidomości?

https://pikio.pl/ujawniono-prywatny-majatek-abp-glodzia-astronomiczna-fortuna/

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2018-06-09 19:14:40
Autor: Przekręty i Stołki
Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:1lrmaa1cqkv15.1oj7nu7p75s5u$.dlg40tude.net...
[...]

Całe życie nachlny w sikorkę modrą to jak miał być "swiadomy"?
Wygrał pojedynek na szklanki nawet z Kwaśniewskim i Oleksym, a to tęgie w goleniu chłopy!

http://natemat.pl/54775,20-lat-milczenia-o-ekscesach-alkoholowych-abp-glodzia-dla-przecietnego-polaka-nie-ma-znaczenia-ze-biskup-to-pijak

CL

Nieświadome źródło informacji - agent Głódź