Nieszczelna, parująca przednia lampa (reflektor) - tak ma być?

Data: 2009-03-30 15:51:41
Autor: Michał_ib
Nieszczelna, parująca przednia lampa (reflektor) - tak ma być?
fvnapisal

Zauważyłem, że od środka reflektora pojawiły się krople wody. Motocykl
jest nowiuśki, nigdy nie przewrócony ani nie puknięty - nadal na gwarancji.

Mój bike to Suzuki GSX 650F. Reflektor zdaje się ten sam co GSX-R 600
K1. O taki: http://bikepics.com/pictures/1295551/

Teoretycznie może to spowodować:
a) słabszą widoczność
b) korozję odbłyśnika
i generalnie nie podoba mi się to.

Tak ma być? Czym to mogło zostać spowodowane? Czy reflektor nie powinien
być szczelny?

Czy powinienem domagać się naprawy gwarancyjnej?

Mam ten sam motocykl i ten sam problem.

Nieszczelna, parująca przednia lampa (reflektor) - tak ma być?