Nietuzinkowa kolizja

Data: 2015-05-31 07:27:43
Autor: Tom
Nietuzinkowa kolizja

Czy wy teĹĽ tak jeĹşdzicie :P

http://www.liveleak.com/view?i=b78_1432924447

jest krew

Data: 2015-05-31 08:34:22
Autor: Pszemol
Nietuzinkowa kolizja
"Tom" <Tom@debasto.com> wrote in message news:556a9bce$0$27511$65785112news.neostrada.pl...
Czy wy teĹĽ tak jeĹşdzicie :P

http://www.liveleak.com/view?i=b78_1432924447

jest krew

Uj... musiało boleć - dobrze że miał kask! :-)

Ja miałem kilka tego typu "close calls" - o mało co nie wjechałem w coś stojącego ale zwykle z innego powodu: patrzyłem na iPhone i np. włączałem Endomondo już w czasie jazdy :-D Raz się zagapiłem na przednie kółka zębatki bo mi łańcuch coś nie chciał przeskoczyć i o mało co nie wjechałem koledze przede mną w rower :-)

Data: 2015-05-31 15:53:30
Autor: z
Nietuzinkowa kolizja
W dniu 2015-05-31 o 15:34, Pszemol pisze:
Ja miałem kilka tego typu "close calls" - o mało co nie wjechałem w co¶
stoj±cego ale zwykle z innego powodu: patrzyłem na iPhone i np.
wł±czałem Endomondo już w czasie jazdy :-D Raz się zagapiłem na przednie
kółka zębatki bo mi łańcuch co¶ nie chciał przeskoczyć i o mało co nie
wjechałem koledze przede mn± w rower :-)

Tak się zastanawiam czy przepis o zakazie "korzystania" z telefonu komórkowego dotyczy również rowerzystów?
A jak jest USA? :-)

Data: 2015-05-31 09:10:10
Autor: Pszemol
Nietuzinkowa kolizja
"z" <z@z.pl> wrote in message news:556b125d$0$8389$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie ma nic na temat "dotyczy tylko samochodów", więc chyba obowi±zuje wszystkich. Lepsze pytanie jest czy obowi±zuje również na le¶nych ¶cieżkach i asfaltowych uliczkach dla rowerów w parkach :-) W całym USA nie wiem - bo każdy stan sobie takie prawa normuje, w mojej okolicy jest to samo co w Europie, też nie wolno używać trzymaj±c w ręce przy uchu, ale gło¶nomówi±cy zestaw wolno.

A co zrobić z pieszym/joggerem którego chcesz omin±ć rowerem a on ma słuchawki na uszach i puszcza gło¶n± muzykę że ani okrzyków/ostrzeżeń ani dzwonka rowerowego nie słyszy?

Data: 2015-05-31 18:28:51
Autor: Liwiusz
Nietuzinkowa kolizja
W dniu 2015-05-31 o 16:10, Pszemol pisze:
Nie ma nic na temat "dotyczy tylko samochodĂłw"

A nie ma, ĹĽe dotyczy tylko rozmĂłw?

--
Liwiusz

Data: 2015-05-31 19:54:41
Autor: Piotr Kosewski
Nietuzinkowa kolizja
On 2015-05-31 18:28, Liwiusz wrote:
W dniu 2015-05-31 o 16:10, Pszemol pisze:
Nie ma nic na temat "dotyczy tylko samochodĂłw"

A nie ma, ĹĽe dotyczy tylko rozmĂłw?

Takiego babola w XXI wieku to nawet w Polsce nie popełnili,
więc czemu mieliby w USA?

W Polsce zabronione jest tylko korzystanie z telefonu trzymanego
w dłoni. Telefonem przy kierownicy wolno się bawić (tak samo jak
licznikiem czy GPS), ale oczywiście jeśli ktoś z tego powodu spowoduje
kolizjÄ™/wypadek, to paragraf siÄ™ znajdzie. :)

pozdrawiam,
PK

Data: 2015-05-31 19:38:19
Autor: Shrek
Nietuzinkowa kolizja
On 2015-05-31 07:27, Tom wrote:

Czy wy teĹĽ tak jeĹşdzicie :P

http://www.liveleak.com/view?i=b78_1432924447

Aż tak to nie. Zapatrzyłem się kiedyś na laskę i mało co się nie wbiłem w zaparkowany samochód;)

Shrek.

Data: 2015-06-03 01:19:39
Autor: Ignac
Nietuzinkowa kolizja
On 2015-05-31 07:27, Tom wrote:

> Czy wy też tak jeĽdzicie :P

Ja się tylko zastanawiam, o czym gostek-rowerzysta my¶lał podczas jazdy, bo
chyba nie o tym, co zrobił Otello z Desdemon±. Ale, że z rowerem nic się nie
stało, to zadziwiaj±ce. Spokojne drogi usypiaj± czujno¶ć!

Aż tak to nie. Zapatrzyłem się kiedy¶ na laskę i mało co się nie wbiłem w zaparkowany samochód;)

No, a gdyby laska zauroczyła się Tob±, to co, zostawiłby¶ Fionę?

Data: 2015-06-03 15:04:23
Autor: Shrek
Nietuzinkowa kolizja
On 2015-06-03 10:19, Ignac wrote:

Aż tak to nie. Zapatrzyłem się kiedy¶ na laskę i mało co się nie wbiłem
w zaparkowany samochód;)

No, a gdyby laska zauroczyła się Tob±, to co, zostawiłby¶ Fionę?

Wtedy jeszcze nie byłem z Fion±:P

Shrek

Data: 2015-06-01 22:31:20
Autor: Jawi
Nietuzinkowa kolizja
W dniu 2015-05-31 o 07:27, Tom pisze:

Czy wy teĹĽ tak jeĹşdzicie :P

http://www.liveleak.com/view?i=b78_1432924447
z kolegą parkujemy na poboczu dostawczaka, otwieramy tył,
wyjmujemy sprzęt, w tym czasie rowerzysta przywalił w tył i wpadł do środka :)
Jakby zemdlał, a my byśmy nie zauważyli to pewnie byśmy go zabrali :)

Data: 2015-06-02 12:29:10
Autor: Olivander
Nietuzinkowa kolizja
ech jakie te Angole spokojne i flegmatyczne. szacun i podziw.
ja bym bluzgał, większo¶ć z nas by jako¶ okazało zdenertwowanie
a tu nic. spokój wodza. ech...

Data: 2015-06-02 18:18:37
Autor: Pszemol
Nietuzinkowa kolizja
"Olivander" <tchod@wp.eu> wrote in message news:37f75ef4-e0af-4869-b7c4-ea1a07278f3cgooglegroups.com...
ech jakie te Angole spokojne i flegmatyczne. szacun i podziw.
ja bym bluzgał, większo¶ć z nas by jako¶ okazało zdenertwowanie
a tu nic. spokój wodza. ech...

To się nazywa po prostu kultura i cywilizacja...

Data: 2015-06-03 09:29:33
Autor: kawoN
Nietuzinkowa kolizja
W dniu 03.06.2015 o 01:18, Pszemol pisze:

a tu nic. spokój wodza. ech...

To się nazywa po prostu kultura i cywilizacja...

Eeee my¶lę że obie strony były w ciężkim szoku
że co¶ takiego się mogło przydarzyć i chyba nic
się nikomu nie stało. Bluzganie na człowieka
który wła¶nie głow± staranował samochód...

Data: 2015-06-03 18:31:02
Autor: adam
Nietuzinkowa kolizja
On 2015-06-02, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
To siÄ™ nazywa po prostu kultura i cywilizacja...
Z ta kultura to roznie tutaj bywa.

https://www.youtube.com/watch?v=vDvrkJkCdJg

Data: 2015-06-03 13:49:11
Autor: Pszemol
Nietuzinkowa kolizja
On 2015-06-02, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
To siÄ™ nazywa po prostu kultura i cywilizacja...
Z ta kultura to roznie tutaj bywa.

https://www.youtube.com/watch?v=vDvrkJkCdJg

Jedni okazują kulturę i cywilizację, inni nie mają co pokazywać bo kultury po prostu nie mają :-)

Nietuzinkowa kolizja