Nietuzinkowa kolizja

Data: 2015-05-31 19:38:19
Autor: Shrek
Nietuzinkowa kolizja
On 2015-05-31 07:27, Tom wrote:

Czy wy teĹź tak jeĹşdzicie :P

http://www.liveleak.com/view?i=b78_1432924447

Aż tak to nie. Zapatrzyłem się kiedyś na laskę i mało co się nie wbiłem w zaparkowany samochód;)

Shrek.

Data: 2015-06-03 01:19:39
Autor: Ignac
Nietuzinkowa kolizja
On 2015-05-31 07:27, Tom wrote:

> Czy wy też tak jeździcie :P

Ja się tylko zastanawiam, o czym gostek-rowerzysta myślał podczas jazdy, bo
chyba nie o tym, co zrobił Otello z Desdemoną. Ale, że z rowerem nic się nie
stało, to zadziwiające. Spokojne drogi usypiają czujność!

Aż tak to nie. Zapatrzyłem się kiedyś na laskę i mało co się nie wbiłem w zaparkowany samochód;)

No, a gdyby laska zauroczyła się Tobą, to co, zostawiłbyś Fionę?

Data: 2015-06-03 15:04:23
Autor: Shrek
Nietuzinkowa kolizja
On 2015-06-03 10:19, Ignac wrote:

Aż tak to nie. Zapatrzyłem się kiedyś na laskę i mało co się nie wbiłem
w zaparkowany samochód;)

No, a gdyby laska zauroczyła się Tobą, to co, zostawiłbyś Fionę?

Wtedy jeszcze nie byłem z Fioną:P

Shrek

Nietuzinkowa kolizja