Nietykalna/e ¶więte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.

Data: 2012-08-28 09:11:03
Autor: witek
Nietykalna/e ¶więte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
Krzysztof 45 wrote:
Od teraz potr±cenie na pasach z uszkodzeniem ciała pieszego to kolizja.

znajdz mi definicje kolizji, a potem sie spreż mocno i znajdz mi definicje wypadku. Tylko sie nie spoc za bardzo.

Data: 2012-08-28 16:40:37
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-08-28 16:11, witek pisze:
Krzysztof 45 wrote:
Od teraz potr±cenie na pasach z uszkodzeniem ciała pieszego to kolizja.

znajdz mi definicje kolizji, a potem sie spreż mocno i znajdz mi
definicje wypadku. Tylko sie nie spoc za bardzo.
Sam sobie sprawdĽ. To nie boli.
--
Krzysiek

Data: 2012-08-28 10:11:11
Autor: witek
Krzysztof 45 wrote:
[...]

sprawdzilem.
ale ty chyba nie.

Data: 2012-08-28 17:20:29
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-08-28 17:11, witek pisze:
[...]
Jak co¶ ci się nie zgadza, to sprawdĽ jeszcze raz.
--
Krzysiek

Data: 2012-08-28 11:33:14
Autor: witek
Krzysztof 45 wrote:
[...]

nie zgadza sie
poprosze paragraf w ktorym jest zdefiniowane co to jest wypadek.

Data: 2012-08-28 18:36:33
Autor: oliveira
Nietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
W dniu 2012-08-28 18:33, witek pisze:
Od teraz potrącenie na pasach z uszkodzeniem ciała pieszego to
kolizja.
znajdz mi definicje kolizji, a potem sie spreĹĽ mocno i znajdz mi
definicje wypadku. Tylko sie nie spoc za bardzo.
Sam sobie sprawdĹş. To nie boli.
sprawdzilem.
ale ty chyba nie.
Jak coĹ› ci siÄ™ nie zgadza, to sprawdĹş jeszcze raz.

nie zgadza sie
poprosze paragraf w ktorym jest zdefiniowane co to jest wypadek.

Mam chwilowy dar prekognicji - dostaniesz odpowiedź, żebyś sobie sprawdził skoro nie wiesz...

Data: 2012-08-28 19:09:31
Autor: Waldek Brygier
witek wrote:
poprosze paragraf w ktorym jest zdefiniowane co to jest wypadek.

Nie za wiele od niego wymagasz?

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2012-08-28 20:27:33
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-08-28 19:09, Waldek Brygier pisze:
witek wrote:
poprosze paragraf w ktorym jest zdefiniowane co to jest wypadek.

Nie za wiele od niego wymagasz?
Masz co¶ do mnie, czy robisz za trolla?
--
Krzysiek

Data: 2012-08-28 19:44:02
Autor: masti
Nietykalna/e ¶więte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.

witek wrote:
poprosze paragraf w ktorym jest zdefiniowane co to jest wypadek.

Nie za wiele od niego wymagasz?
Masz coĹ› do mnie, czy robisz za trolla?

na razie to Ty robisz za trolla

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-08-28 22:00:57
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-08-28 21:44, masti pisze:
na razie to Ty robisz za trolla
Znasz termin troll?
--
Krzysiek

Data: 2012-08-28 20:05:14
Autor: masti
Nietykalna/e ¶więte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
Dnia pięknego Tue, 28 Aug 2012 22:00:57 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2012-08-28 21:44, masti pisze:
na razie to Ty robisz za trolla
Znasz termin troll?

chcesz o tm porozmawiać?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-08-28 22:19:45
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-08-28 22:05, masti pisze:
na razie to Ty robisz za trolla
Znasz termin troll?
chcesz o tm porozmawiać?
Z trollem się rozmawia? Wszystko w temacie. Już zaistniałeś LOL
--
Krzysiek

Data: 2012-08-28 20:32:40
Autor: masti
Nietykalna/e ¶więte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
Dnia pięknego Tue, 28 Aug 2012 22:19:45 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2012-08-28 22:05, masti pisze:
na razie to Ty robisz za trolla
Znasz termin troll?
chcesz o tm porozmawiać?
Z trollem się rozmawia? Wszystko w temacie. Już zaistniałeś LOL

lekarze miewajÄ… nadziejÄ™ na wyleczenie takich jak Ty.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-08-28 20:15:07
Autor: Krzysztof 45
Nietykalna/e ¶więte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
W dniu 2012-08-28 18:33, witek pisze:
  > nie zgadza sie
poprosze paragraf w ktorym jest zdefiniowane co to jest wypadek.
Zadaj to pytanie panom policjantom którzy zdefiniowali wykroczenie na kolizję a nie wypadek w sytuacji której poszkodowan± karetka odwiozła do szpitala.
--
Krzysiek

Data: 2012-08-28 15:20:13
Autor: witek
Krzysztof 45 wrote:
> [...]
Zadaj to pytanie panom policjantom którzy zdefiniowali wykroczenie na
kolizję a nie wypadek w sytuacji której poszkodowan± karetka odwiozła do

czyli nie wiesz.

Nietykalna/e ¶więte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.